woensdag 26 januari 2022

Kleurenkaartenteam: roestbruin en jeansblauw

Na een hele poos afwezigheid ben ik er vandaag weer eens met een kaartje voor het KKT. Mijn goede voornemen is om het dit jaar het hele jaar vol te houden.......

Voor vandaag zijn de kleuren roestbruin en jeansblauw:


Omdat ik gemerkt heb dat ik voor het KKT het mezelf vaak te moeilijk maak heb ik weer gekozen voor de grote letters van Crealies. Dubbel gestanst uit wit papier. Daarop kwam roestbruin effen papier en daarop jeansblauw dp. Het is ook echt jeans papier. Dat zie je ook heel goed aan de stiksels op de J en de I.
Als afwerking koos ik voor 2 zwarte schaakstukken en de van harte stans.
Deze kaart is alvast voor de 25e verjaardag van onze jongste. Hij is pas in december jarig maar ik houd er van om de verjaardagskaarten op tijd klaar te hebben 🤣😂🤣


29 opmerkingen:

  1. Te leuk deze kaart ik dacht echt dat je jeansstof had gebruik!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
    Zo vroeg in de ochtend en ik lig al meteen in een deuk!! Hoezo op tijd🤣🤣🤣🤣🤣🤣.
    Ik heb precies dat wat jij ook hebt, ik denk altijd veel te moelijk en daarom "durf" ik nooit mee te doen met het KKT, dan klap ik dicht en word ik er bijna chagrijnig van.
    Deze kaart is héél leuk, ik krijg er ineens een idee van, dus wie weet, WIE WEET, ga ik dit jaar toch meedoen!!
    Wat een leuk dp, het deed mij al denken aan jeans, maar de stiksels die al op het papier staan maken het helemaal echt.
    Dit soort kaarten hoef je verder niet veel aan te doen, dan haal je het effect van het woord erg.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze mooie kaart is al optijd klaar.
    Ik hou er ook van optijd mijn kaartjes te maken.
    En zeker omdat ik niet altijd even fit ben.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super leuke kaart voor je jongste!! En tof die stiksels bij de J en de I. Maakt het helemaal af.
    Tot het volgende KKT!!
    Groeten van Femminde
    ps. Ik maak ook meestal wel kaarten in het voren. Die van mei is voor Eric die eind mei jarig is. Bijna een jaar in het voren ben ik mooit. Maar je hebt gelijk. Als je inspiratie hebt gewoon lekker in het voren maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel gaaf kaartje, tof met die grote letters!
    En perfect in de 1e kleurencombi van 2022.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. oooh wat een gaaf kaartje met de grote letters en mooie kleuren combinatie wat superleuk die schaakstukken
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. met deze kaart ben je in ieder geval ruim op tijd haha , heel leuk gedaan met het jeanspapier, groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. heel tof je kaartje
    grtjs Claudia

    https://knutselmeisjes.blogspot.com/
    http://creativesketchygirls.blogspot.be
    http://girlzrebelchallenge.blogspot.com
    https://girlzcreativecrafts.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een tof kaartje en zeker leuk die jeanskleuren met het bruin. Heerlijk op tijd dat wel, maar ik denk dat heel veel mensen in het voren werken! Ik doe het ook altijd, je weet nooit wat er tussen komt. Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat heb je dit leuk gedaan Henriet.....super GAAF kaartje met de grote letters!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een stoere kaart, Henriet. Heel leuk met die grote letters in denim! En je bent er lekker op tijd bij met je verjaardagskaart voor je zoon!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ach, we maken toch ook al kerstkaarten, waarom geen verjaardagskaarten voor december? En mocht je je nog bedenken, deze stoere kaart kan ook heel goed naar een andere verjaardag, menigeen zal hem erg weten te waarderen. Ik vind hem ook heel gaaf met die jeansprint.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie stoere kaart !!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een hele gave felicitatie-kaart Henriët, stoer jeanspapier heb je gebruikt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. helemaal leuk is je kaartje geworden ! geslaagd. Hopelijk blijf je van de partij, ook volgende maand !
    fijn dat je er weer bij bent deze maand,
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wst een mooie JARIG kaart heb je alvast voor je zoon gemaakt. Heel leuk met de schaakstukken. Mooi papier heb je gebruikt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een pracht van een kaart in deze kleuren! Lekker stoer.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooie, stoere kaart met dit papier, lijkt net echt en mooi afgewerkt met de tekst,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een leuke stoere kaart is dit!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Toffe kaart in dit jeansblauw
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  21. hopelijk denk je er in december nog aan dat je al een kaartje hebt voor je zoon ;-)
    heel mooie verjaardagskaart, tof he dat jeans!
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Mooie kaart Henriet met de grote letters en
    de kleine eroverheen in de kkt kleurtjes !!
    Fijne avondgroetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Nou, hier is niks mis mee, tof kaartje Henriët.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Jaaaa, dit is wel heel erg op tijd! Maar hij is gaaf geworden. Die letterkaarten zijn eigenlijk altijd wel tof.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hey Henriet,

    Wat een geweldige kaart maakte je hier! Jij hebt die jeans lekker echt kunnen gebruiken met dat super leuk papier... En zo op tijd met verjaardagskaarten, daar kan ik nog wat van leren... haha! De kaart voor mijn man heb ik de avond voor zijn verjaardag gemaakt... Het is hier dan ook steeds zo druk dat het er niet altijd van komt om vroeger te produceren...

    Blij dat je blij was met de kleurencombo. Tof dat je weer mee doet!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Leuke kaart, met 'echte jeans' erop! En heerlijk, op tijd naar zijn met kaartjes! Dat is bij deze zeker gelukt 😊😊

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Een goed voornemen hoor om dit jaar weer mee te doen met het KKT challenge. Ik blijf het nog steeds zo leuk vinden. Deze kaart is dan ook heel goed gelukt en het is zoals je het zegt, niet te moeilijk denken. Groet, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Leuke mannenkaart en leuk afgewerkt met die schaakstukken ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hey Henriët, hier ben ik dan! Leuk hoe je het stiklijntje bij de i en j verwerkte. Ook tof met de schaakstukken. Ruim op tijd klaar, heerlijk toch! X

    BeantwoordenVerwijderen