zondag 2 januari 2022

Geïnspireerd door.....

Hier ben ik dan met mijn eerste post van 2022. Hebben jullie allemaal een goede jaarwisseling gehad? Hier was het lekker rustig. Met manlief en jongste zoon gesjoeld en Peter Pannekoek gekeken. Het was om 12 uur heel stil in onze straat waar we normaal altijd met alle buren buiten komen. Wie weet volgend jaar.

Dan nu mijn kaart:

Een collega van mij werd 30 december oma van de kleine Julian. Daar moet dan natuurlijk namens het team een kaart naartoe. (ik verzorg de lief en leed pot bij ons op school dus ik mag ook voor de kaartjes zorgen) Ik was wat op Pinterest aan het kijken voor inspiratie en vond een babykaartje met dezelfde naam. Die heb ik gebruikt voor inspiratie maar ik voegde er nog van alles aan toe.
Jullie mogen weer raden van wie het origineel was.

De inspiratie voor mijn vorige inspiratiekaart (zie 30 december) kwam van GerJanne. Zij maakte ook een kaart met strookjes en een egel. Trudy heeft het goed geraden.

Ik ben heel benieuwd naar de persconferentie van morgen. Wat gaan ze met de scholen doen? Kunnen we weer gewoon live lesgeven vanaf 10 januari of moeten we weer online les gaan geven. Ik hoop het niet.....

16 opmerkingen:

  1. Super leuke kaart !!!!
    Hou daar wel van !
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Allereerst de beste wensen voor 2022.
    Wij hebben ook een rustige jaarwisseling gehad....ik heb met mijn man Rummikub gespeeld....doen wij wel vaker in het weekend.....heerlijk!
    Je hebt een hele mooie kaart gemaakt Henriet.....maar van wie het voorbeeld is....ik weet het niet!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wij kregen vandaag toevallig een berichtje van onze dochter dat de kalendertjes in Australie zijn aangekomen.....ze zijn er allemaal mee in hun nopjes!
      Ze deed er een prachtige foto bij!

      Verwijderen
  3. De allerbeste wensen voor 2022. Dat het maar een gezond en creatief jaar mag worden. Je kaart is echt super geworden. Prachtig.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een Gelukkig en Gezond 2022! Leuke kaart heb je voor de kersverse Oma gemaakt! Stoer en lief tegelijk! Ik weet niet van wie je de kaart gelift hebt.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel gaaf kaartje! Ik dacht aan Irene of Nelleke, maar als je het over Pinterest hebt weet ik het niet.
    Ja, ik ken een paar mensen in mijn omgeving die ook heel benieuwd zijn en hopen op fysiek onderwijs. maar als ik het oplopen van de cijfers hoor, heb ik er een hard hoofd in.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik wens je een heel mooi jaar, Henriët, met veel moed en doorzettingsvermogen en als beloning veel mooie genietmomenten om fijne herinneringen van te maken.
    Ik vind je kaart ontzettend leuk, maar heb geen idee van wie je hem gelift hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het was een rustige jaarwisseling wel veel vuurwerk in het dorp helaas, wens je een goed en mooi 2022. Mooie en stoer kaartje.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een mooie kaart heb je gelift, zou het van Eri kunnen zijn?
    De beste wensen voor jou.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een super schattig kaartje heb je gemaakt.
    En een gelukkig en gezond nieuw jaar gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo leuk, je inspiratie serie!!
    Deze kaart is ook weer super mooi gemaakt.
    De naam van de baby zo groot vind ik mooi, want dat is toch iets waar ouders en grootouders heel trots op zijn.
    Ik mag werken vanavond, dus krijg de persconferentie via de patiënten wel mee.
    Ik hoop van harte dat de scholen weer open gaan, Jade zit in haar examen jaar en het is allemaal niks op deze manier.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een mooi kaartje met het schattige babytje erop, leuke kleurtjes en leuke details
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik heb wel een soortgelijk kaartje eerder gezien maar geen idee waar. Hij is wel tof!!
    En je mag weer echt les geven volgende week!! Fijn!!
    De beste wensen voor 2022 en een fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik weet niet van wie . Maar de kaart is wel erg mooi. Erg leuk samengesteld . De naam erop erg mooi.. Volgende week kun je weer naar school... Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een leuke kaart Henriët, ik zou niet weten van wie. Je mag weer naar school hoor. De beste wensen voor het nieuwe jaar.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooi! Ik heb geen idee. Linda misschien?

    BeantwoordenVerwijderen