woensdag 5 januari 2022

Challenge 52 weeks to Christmas

Gisteren alle kerstversiering in huis opgeruimd en toen gaan zitten om een kerstkaart te maken voor de challenge van 52 weeks to Christmas:


Deze keer is de opdracht om een kaart volgens een sketch te maken. Ik gebruikte daarvoor papiertjes uit een oud kerstblok van de Action. Natuurlijk kwam er ook weer een diertje van MD op mijn kaart. Dit keer was het molletje aan de beurt. Hij steekt zijn koppie boven de grond en ontdekt dat het koud is.

Vandaag weer een opruimdag. Dit keer is de bovenverdieping aan de beurt. En er zal ook vast wel weer geknutseld gaan worden.
Morgen ben ik er weer met mijn eerste wekelijkse kerstkaart van 2022.

19 opmerkingen:

  1. Zo leuk, de mol die even naar de buitenwereld komt kijken. Ik denk dat hij weer gauw terug gaat naar zijn warme holletje met al die koude sneeuw.
    Fijne dag vandaag, jij vermaakt je wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke winterse kaart Henriët.
    Deze mol komt even een luchtje scheppen.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie winterse kaart Henriët met meneer mol, fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gezellige kaart is dit met die leuke mol!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gezellige kaart zeg. De mol vind ik ook zoooooo schattig. Staat nog op mijn verlanglijstje haha. Echt een hele mooie kaart.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je een mooie kerstkaart gemaakt, leuke sketch en grappige mol,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kaart! Het ziet er ijzig koud uit op je kaart, als de mol slim is kruipt hij gauw terug in zijn holletje.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een mooi kaartje wat een mooie kleuren zo bij elkaar
    het molletje denkt ik moet maar gauw terug in mijn holletje het is mij te koud
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. De bloemetjes erbij vind ik heel leuk.
    Het hoopje sneeuw, waar het molletje uitkomt lijkt net echt.
    Leuke kaart hoor.
    Succes met opruimen ik ga ook de kerst spullen weghalen vandaag, alleen de kaarten nog niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Supermooi Henriët! Leuk dat je meedoet!
    Groetjes Suzan
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leukerd heb je met de sketch gemaakt Henriët. Dat molletje is zo'n dotje en mooi met die sneeuwklokjes erbij en die zachte kleurtjes.
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een supermooie kaart met het molletje de sneeuwklokjes maken het mooi af. Ik ben ook druk aan de schoonmaak. Alles even goed bij langs. Straks met de kaarten aan de slag. Want er komen weer wat verjaardagen aan. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke kerstkaart aan de hand van de schets, wat grappig dat je de mol hebt gebruikt..Bedankt dat je mee doet bij 52WTC. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke kaart.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een lieverd dit molletje die even boven de grond komt kijken wat er allemaal aan de hand is.
    Gezellig dat je meedoet met de sketch uitdaging.
    Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuk kaartje met dat lieve molletje, Henriët. Die kan beter lekker warm onder de grond blijven...
    Bedankt voor je deelname aan de uitdaging bij 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuke kaart heb je met de sketch gemaakt Henriet....mooi gedaan met het molletje!
    Hier is de kerstboom ook weg....dinsdag gedaan en gisteren de kamer een grote beurt gegeven en vitrage gewassen....dus alles is weer lekker schoon!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een super leuke kaart !
    Groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  19. toffe kaart, mooi in die blauwtinten.
    Fijn dat je meedoet met onze schetschallenge!
    Nancy
    52WTC

    BeantwoordenVerwijderen