donderdag 4 juli 2024

52 weeks to Christmas week 27

Afgelopen week even overgeslagen met een kerstkaart maar vandaag ben ik weer aanwezig bij 52 weeks to Christmas:


Ik maakte dit kaartje vanochtend nog op de valreep. Het achtergrondje lag al klaar. Die herkennen jullie misschien wel van mijn live bij Pronty. Ik maakte een huisje met de stansjes van MD. Aan weerskanten een boompje en bovenaan een tekstje.
Ik laat deze kaart ook meedoen bij de XMas challenge waar deze keer alles mag.

Vorige week donderdag was ik met mijn klas op schoolreis in Aqua-Zoo in Leeuwarden. Naast dat ik heel veel foto's van de kinderen heb gemaakt kon ik ook nog een aantal dieren mooi vastleggen:








Vanavond kom ik bij jullie lang. Nu eerst een vergadering met alle IB-ers, aansluitend lunchen we met elkaar en dan op school nog een aantal oudergesprekken. Weer een goed gevulde dag!

22 opmerkingen:

  1. Leuke kerstkaart Henriët.
    Mooie foto's van jullie schoolreisje.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tjonge, dat heb je even gauw gefixt! Het is een heel leuke kaart geworden. Het huisje staat leuk op die achtergrond.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En wat een prachtige foto's heb je gemaakt, tijdens het schoolreisje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Henriët,
    Wat een leuke kaart zeg. Heel erg mooi gedaan met het huisje. Leuk.
    Mooie foto's van het schoolreisje. tof om al die dieren te zien.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaart. En wat een mooie foto's.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooi kaartje met de mooie achtergrond het huisje komt er mooi op uit
    mooie foto's
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je hebt een mooie kerstkaart gemaakt. Mooie foto’s van de dieren. Het was vast een mooi uitstapje. Ik heb ook een paar keer geen kerstkaart op donderdag gehad… Soms lukt het even niet…Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een mooi kaartje met deze achtergrond! Goed dat ie al klaar lag! Gezellig zo in de dierentuin! Altijd mooie beesten! Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke kaart heb je gemaakt met dat huisje. En prachtige foto's van de dieren in Aqua Zoo. Ik moet er toch ook weer eens naar toe. Het is lang geleden dat ik er met de kleinkinderen was, zij zijn inmiddels 31-30 en 25 . Er is sindsdien veel veranderd.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een leuke, rustige kerstkaart Henriët. Wat heb je mooie foto's gemaakt van de dieren.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een leuke, rustige kerstkaart Henriët. Wat heb je mooie foto's gemaakt van de dieren.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel leuk je kerstkaart, en wat een mooie foto`s van de inwoners van de dierentuin

    BeantwoordenVerwijderen
  13. hele leuke kaart grappige achtergrond ook.
    mooie foto's van de dieren.
    Gezellig dat je er bij bent met een wekelijkse kerstkaart.
    Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hele mooie kerstkaart met het leuke huisje én achtergrond, je hebt prachtige foto's gemaakt,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. En zo doe ik weer een idee op om op deze manier een kaart te maken, achtergrond met een stencil, de rest met stansjes. Leuk idee vanher huisje met bomen. De tekst is mijn favoriete stempel, die heb ik al zo vaak gebruikt. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een gezellige kaart.
    Prachtige foto's van de dieren!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooie kaart met de prachtige achtergrond heb je gemaakt Henriët. Bedankt dat je meedoet bij 52WTC. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtige foto's van de dieren! Schitterend die tijger! Je kaart is ook heel leuk! Volgens mij moeten ze wel iets aan de dakgoot laten doen...

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuke kaart, mooie achtergrond!
    Aqua Zoo ben ik ook lang geleden eens geweest, een hele onderneming met openbaar vervoer weet ik nog wel.
    Leuke foto's, jullie hadden er mooi weer bij.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik wist helemaal niet dat Leeuwarden een dierentuin had. Leuke foto's. Je kaartje is superleuk geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooie kaart, Henriët! Leuk huisje.
    Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen