donderdag 25 juli 2024

52 weeks to Christmas week 30

Ook vandaag ben ik weer van de partij bij 52 weeks to Christmas. Ik heb me laten inspireren door Ellen. Van haar kreeg ik voor mijn verjaardag een hele mooi kaart met de postzegelstans van MD en een varkentje. Dat kaartje werd mijn uitgangspunt voor een serie van 4 kerstkaarten die jullie de komende weken te zien krijgen.


De eerste kaart die ik maakte was deze met de sneeuwpop. Het papier komt uit mijn restjesbak en de sneeuwpop en de tekst zijn ook van MD.

Ik wil jullie allemaal bedanken voor de mooie verjaardagskaarten die ik kreeg. De postbode had het er maar druk mee. Ik heb mijn best gedaan jullie allemaal persoonlijk te bedanken. Voor wie ik ben vergeten: via deze weg super bedankt voor de mooie verjaardagskaart.
Mijn verjaardag vierde ik zondag de 21e met een bbq voor familie, vrienden en buren. We waren met 16 personen. En het was maar goed dat we niet met meer waren want we pasten nu precies allemaal onder de overkapping en de party-tent. Zo zat iedereen droog tijdens de 2 kleine regenbuitjes die we hadden. De bbq stond onder de parasol en ook die bleef droog!

17 opmerkingen:

  1. Ah, wat een gezellige kerstkaart! Leuk dat streepjespapier achter die witte sneeuwpop.
    Gelukkig viel het mee met de buien op je feestje, ik dacht nog aan je tijdens een bui.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kerstkaart met deze mal Henriët.
    Fijn dat je verjaardag goed is verlopen.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Henriët,
    Wat een toffe kerstkaart weer Henriët. Echt prachtig. Ik ben echt jaloers op mensen met deze sneeuwpop. Ik vind hem zo leuk.
    Fijn om te horen dat je een mooie dag hebt gehad.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooi kaartje met het leuke stamp frame en de schattige sneeuwpop, en de leuke details
    leuk dat ik je heb kunnen inspireren met mijn kaart
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een leuke kaart met de sneeuwpop op het frisse streepjespapier. Fijn dat je je verjaardag goed hebt kunnen vieren ondanks de paar regenbuitjes.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijn dat je je verjaardags bbq toch droog hebt kunnen vieren.
    Leuke kaart met dat vrolijk gestreepte achtergrondpapier.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Alsnog gefeliciteerd met je verjaardag! Lekker een bbq en zeker fijn als alles droog blijft! Je kaartje is een leukerd! Ben benieuwd naar de volgende! Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super leuk in rood en wit !!!
    groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kerstkaart met de sneeuwpop en het vrolijke papier. Gelukkig hebben jullie het droog gehouden tijdens de bbq.
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke kerstkaart met de sneeuwpop, en fijn dat je een gezellige verjaardag hebt gehad,
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk dat je je door Ellen liet inspireren Henriët, dat rood-wit gestreepte papier staat heel fris en vrolijk bij de leuke sneeuwpop.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een heel leuk kaartje met de leuke sneeuwpop. En zo te horen had je een leuke verjaardag.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel leuke kaart! En de post blijft ook nadruppelen? Hier kwam een enveloppe waarop stond: open maken op de 27e! Vreemd, ben niet eens jarig😉

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Enig kaartje met de sneeuwpop voor de toffe achtergrond. Je had een super leuke en gezellig verjaardag lees ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Nog gefeliciteerd met je verjaardag. Je hebt een mooie kaart gemaakt met de sneeuwpop. Bedankt dat je meedoet bij 52WTC. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ben ik ook nog even…. Gisteren liet het internet me in de steek… wij zijn onderweg. Je hebt een hele mooie kerstkaart met deze leuke sneeuwpop gemaakt . Leuk met het rood-witte streepjes papier . Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen