vrijdag 19 juli 2024

Nieuwe collectie Pronty

Vanaf vandaag is de nieuwe Travel collectie van Pronty bij de groothandel te verkrijgen en dat betekent dat hij ook heel snel in de winkels zal liggen. Deze collectie is vooral gericht op het maken van scrap-albums maar je kunt er ook hele leuke kaarten mee maken.
Dat heb ik afgelopen dinsdag  in een live op de Facebookpagina van Pronty al laten zien. Ik maakte namelijk al 2 fotopagina's, een fotomapje, een aantal kaarten en een deurhanger.
Omdat vandaag ook hier in het noorden de zomervakantie begint laat ik die laatste hier vandaag zien:


1 van de nieuwe producten is deze MDF -deurhanger. Die heb ik omgetrokken op stempelpapier en dat heb ik uitgeknipt, bewerkt en vervolgens op de deurhanger geplakt. Je kunt de deurhanger natuurlijk ook rechtstreeks bewerken.
Ik gebruikte eerst rode en gele distress oxidy spray. Daaroverheen bracht ik met grijze inkt en een stencil de plattegrond aan. Daarna kwam de dame in de hangmat en daaromheen kwamen de woorden die je echt in vakantie-stemming brengen. Tenslotte nog rondom gestempeld met een foam-stempel uit een oudere collectie.
Het was de bedoeling dat deze tijdens de live ook te zien zou zijn. Hij lag ook keurig netjes klaar van te voren. Maar helaas had ik hem tijdens de live verstopt onder alle dingen die ik al had laten zien en daar kwam ik pas na die tijd achter.

Gebruikte Pronty materialen:
460.483.051 MDF Deurhanger
470.806.071 Stencil Travel text
470.806.069 Stencil Silhouette Travel
470.806.065 Stencil City map
494.001.040 Foam stempel Lattice

Hieronder nog een foto met alle nieuwe producten uit de Travel collectie:

                       

9 opmerkingen:

  1. Een heel gave deurhanger met die leuke stempel en leuke warme kleuren. Fijne laatste dag op school, en een fijne vakantie!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed dat je hem alsnog hebt laten zien, ook op fb, want hij is veel te gaaf om te laten liggen. Je hebt de live heel goed gedaan, was erg leuk. Leuke collectie ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zag hem al op Facebook voorbijkomen, heel erg leuk gemaakt.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb de live niet gezien, maar vind deze deurhanger zo gaaf!!
    Prachtige kleuren, helemaal zomer en de hangmat is ook zo leuk.
    Fijne laatste dag en dan mag je gaan genieten van een lange zomervakantie!! Heerlijk toch🥰

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw super mooi de kleur de tekst en de dame in de hangmat mooi gemaakt, geniet van je vakantie.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooie deurhanger met de leuke kleuren en de gave stempel van de vrouw in de hangmat leuk hoe je alles hebt verwerkt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Och ik heb er veel gemaakt, deurhangers, zo leuk om te doen. Deze is erg mooi, leuk aan de tent of de caravan. Of gewoon in je keuken! Zodat iedereen weet dat jij even vakantie hebt, hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kleuren, je voelt de zomerwarmte als het ware. Leuk al die toepasselijke teksten erbij.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je hebt er weer wat leuks van gemaakt! En nu heerlijk genieten van je vakantie! Gaan jullie al gauw naar Finland?

    BeantwoordenVerwijderen