donderdag 11 juli 2024

52 weeks to Christmas week 28 en challenge

 Bij 52 weeks to Christmas hebben ze iedere maand een challenge. Deze keer is het de bedoeling dat je een kaart maakt n.a.v. een sketch:


Ik gebruikte papier uit mijn voorraadbak. Het zijn beide geen echte kerstpapiertjes maar ook met gewoon papier kun je mooie combi's maken voor kerstkaarten. Op de cirkel kwam de sneeuwman van MD die ik aankleedde met een sjaal, hoed en wanten. Onderaan kwam de tekst van MD en het en der zitten sterretjes. Ze zijn om en om blauw en zilver maar dat zie je niet op de foto.

Nog 1 week en dan start ook hier in het noorden de zomervakantie. Deze week had ik voor de laatste keer 10-minuten gesprekjes als juf en komende woensdag sta ik voor de laatste keer voor de klas. Volgend schooljaar ben ik alleen nog Intern-begeleider/Kwaliteitscoördinator. Ik ben benieuwd hoe ik dat ga vinden. Natuurlijk blijf ik bij de kinderen betrokken en ben ik gewoon in school aanwezig maar na 33 jaar voor de klas vind ik het wel een hele verandering.

20 opmerkingen:

  1. Cute kerstkaartje! Nog even en dan genieten van je vakantie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke winterse kerstkaart heb je met de sketch gemaakt.
    En dat is volgend jaar zeker een hele verandering. maar ook wel weer erg leuk denk ik zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een leuke kaart nav de sketch, die sneeuwpop blijft het goed doen.
    nog 1 week er tegen aan dan genieten van de vakantie.
    Ja dat zal zeker een verandering zijn.
    Gezellig dat je erbij bent een uitdagingskaart.
    Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooi kaartje met de leuke sketch en het leuke papier, de sneeuwpop blijft leuk.
    dat zal zeker even wennen zijn om niet meer voor de klas te staan, maar een nieuwe uitdaging aangaan is ook leuk toch
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi in deze kleuren blauw en beige, de sneeuwpop heeft een mooi plekje gekregen.
    Dat zal zeker een hele verandering voor je zijn, maar ook heel mooi werk waar je je nu volledig op kunt richten.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke winterse kerstkaart volgens de sketch Henriët.
    Leuk een nieuwe uitdaging, succes.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hey henriët,
    Wat een prachtige winterse kerstkaart weer. Echt heel erg leuk gedaan. De sneeuwpop vind ik zo schattig.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kerstkaart heb je gemaakt volgens de sketch en de sneeuwpop. Veel succes met de laatste loodjes op school als juf.
    Een veel succes gewenst met je nieuwe baan.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een leuk kaartje en mooi de sketch gemaakt! Veel succes maar in je volgende baan! Lijkt me ook wel leuk! Gezellig dat je weer meedoet met 52 WTC. Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een leuke kaart in deze kleuren en sketch, de sneeuwpop springt er mooi uit. Het zal best even wennen zijn, maar ook een leuke uitdaging! Veel succes! Maar eerst vakantie.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een heel leuk kaartje. En succes met de laatste week. Dat zal inderdaad een hele verandering voor je gaan worden.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een mooie invulling van de sketch Henriët. Een leuke kerstkaart in mooie kleuren. Dat zal zeker een verandering zijn maar wel leuk een nieuwe uitdaging denk ik. Wel fijn dat je op school blijft én bij de leerlingen betrokken blijft.
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie kerstkaart heb je gemaakt met de leuke sketch, dat zal inderdaad een grote verandering, nog wel werkzaam op dezelfde school, maar niet meer als juf!
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie kaart heb je gemaakt met de leuk sneeuwpop. En volgens de schets van onze challenge. Bedankt dat je meedoet bij 52WTC. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Nou zeg, dat is zeker een hele verandering. Je had het al een keer eerder verteld volgens mij, toen was ik even in de war omdat ik dacht dat het afgelopen schooljaar ingegaan is. Maar dat is nu dus. Ik weet wel dat onze IB'er af en toe een dagdeel inviel bij ziekte.
    Je kaart is trouwens heel gaaf! Die sneeuwman blijf ik toch wel een heel leuk vinden!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Je hebt een hele mooie kerstkaart gemaakt. Leuke schetsuitwerking. Gefeliciteerd met je nieuwe baan. Vast leuk een nieuwe uitdaging.. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuke kaart, mooie kleur.
    De sneeuwpop is een lieverd.
    Oeh, nou, inderdaad, dat is een verandering zeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooie kaart !!!
    En de verandering van "BAAN" binnen de school is een hele uitdaging na 33 jaar voor de klas..
    groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een mooie kaart gemaakt volgens de schets van Bep, leuk de sneeuwpop. Bedankt dat je meedoet bij 52WTC. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen