dinsdag 9 juli 2024

Ik ga op reis en neem mee..........Bingo!!

De titel van deze post is wat cryptisch maar als jullie verder lezen wordt het vast duidelijk.


Zondagmiddag was het hier regenachtig en fris en dus ben ik lekker gaan zitten knutselen. Ik begon met de Bingo-challenge van De Egel en koos voor het rijtje parasol-zee-strand. Maar hoe meer ik toevoegde hoe meer bingo rijtjes ik kon afstrepen. Want ook zon-parasol-vis, zon-zee-schelp en vis-boot-schelp geven bingo.
Maar omdat er een foto-camera en zonnebrandcreme op de kaart staan kan ik ook meedoen bij Knutsels en Kadootjes. Daar is het thema: ik ga op reis en neem mee. En ik ga nooit op reis zonder mijn camera en 's zomers gaat er ook altijd zonnebrandcreme mee.

Vandaag een drukke dag met allerlei administratie die nog voor de vakantie klaar moet, een gesprek over de Plusklas met 2 andere IB-ers en 10-minuten gesprekjes voor mijn groep 5.  Het schooljaar is bijna op zijn eind.

19 opmerkingen:

  1. Het viel mij ook al op dat je bij de Egel makkelijk een volle bingokaart kunt hebben. Je hebt een heel leuke vakantiekaart gemaakt, zomerser kan niet.
    Succes met die bekende laatste loodjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi kaartje met de bingo challenge leuk hoe je alles zo hebt gecombineerd in allerlei details
    succes met je bezigheden vandaag
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuke vakantie kaart Henriët.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een hele leuke zomerse kaart.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super schattig kaartje, heerlijk zomers!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Knap gemaakt😁.
    Het is een leuke zomerse bingokaart, je kaartje is echt tof.
    Ja, zonnebrandcrème, heb ik ook altijd bij mij, want smeren smeren smeren, helemaal als de zon schijnt.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijke zonnige kaart !!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Daar zou ik nu wel willen zitten Henriët, hier is het zo klam en benauwd. Een mooi strandtafereeltje heb je gemaakt op je leuke zomerse kaart.
    Lieve groetjes Miranda (bolletje lucky)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een super leuke kaart er is genoeg op de zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een leuk kaart met alle ingrediënten voor een fijne dag aan het strand!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie zomerse kaart. Er is veel leuks op te zien. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hihihi.... wat leuk! Zoveel bingo rijtjes! Dank je wel voor het meedoen bij de Egel. je kaart is schitterend! En natuurlijk neem jij je camera mee op vakantie. Dus ik mag je ook bedanken voor het meedoen bij K&K! Sterkte met de laatste loodjes! Echt aftellen nu he?

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een tof kaartje, echt zomers!
    Zo krijg je wel zin in de vakantie, nog even volhouden ;)
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge bij Knutsels en Kadootjes.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hey Henriët,
    Wat een toffe kaart zeg. Heel lekker zomers. Dan krijg je echt zin in vakantie.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  15. super zomers kaartje.
    mijn vakantie zit er bijna op maar met dit kaartje wil ik nog wel langer vakantie vieren...
    groetjes Alma en fijne vakantie.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een mooi zomers kaartje heb je gemaakt. Bedankt dat je meedoet bij K&K. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Tof zomers kaartje, daar worden we vrolijk van!
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge deze maand bij Knutsels en Kadootje. Fijne vakantie, geniet ervan!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuke kaart heb je gemaakt voor de Bingo challenge van de Egel. Dank je wel voor het meedoen. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen