zondag 25 november 2018

Restjeskaart

Met de restjes van de kaart die ik vanmiddag maakte (maar donderdag pas laat zien) maakte ik vanavond nog een klein kaartje:


Het kaartje is 7 x 7 centimeter (dat is deze keer de opdracht bij Dutch Card Lovers). Daarop een rood vierkant dat overbleef van de kaart van vanmiddag. Daarop een kerstboompje versierd met gele sterren.



Aan de binnenkant een tekst die mooi bij zo'n klein kaartje past.

Geen idee of er morgen iets komt van knutselen......werd net door mijn directeur gebeld of ik morgen eventueel kan werken. Mijn duo kan morgen door prive-omstandigheden niet werken. Als er geen invaller beschikbaar is dan is het voor mij kiezen tussen werken of de kinderen naar huis sturen. Tja......en wat doe je dan??


11 opmerkingen:

  1. wat een lief kaartje Henriet.
    Leuke maat he....ik heb er ook al een klaarliggen.
    Groetjes en succes voor morgen,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tja, wat doe je dan? Wij werken denk ik hè...Je kaartje is leuk, ik hou van kleine maatjes! En ja, lekker gesport, zeker daarna een goed gevoel!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk klein kaartje!

    Tsja, dat is niet echt een keuze toch? Lijkt me supermoeilijk om in dit soort gevallen "nee" te kunnen zeggen. Werkse morgen!

    Groeten Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk klein kaartje, jij bent vast aan 't werk nu,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Tja, dan gaan je werken, zo zijn wij juffen...
    Je kaartje is superleuk, handig om gebruik te maken van restjes, daar lenen deze kaartjes zich goed voor. Fijn dat je meedoet met Dutch Card Lovers!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ach wat een lief kaartje.
    Knap om van zoiets kleins zo'n mooie warme kerstgroet te maken.
    Werk ze.....als je juf bent zijn de keuzes meestal heen keuzes.
    Ik werk ook in een klein bedrijf, weet wat je bedoeld.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schattig klein kaartje, leuk gemaakt!

    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een leuk klein kaartje is het geworden
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schatje! Dank je wel voor het meedoen met de Dutch Card Lovers.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een lief kerstboomkaartje heb je gemaakt!
    groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schattig klein kaartje!
    Bedankt voor je deelname aan DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen