donderdag 15 november 2018

Marianne Design - challenge 213

Suzan wil deze keer graag dat we een mannenkaart laten zien.
Nou....dat noem ik nog eens een echte challenge! Mannenkaarten zijn mijn minst favoriete kaarten om te maken. Maar ik heb weer mijn best gedaan.


Eerst kraft gemat op rood en op het kraft een eigen achtergrond gestempeld met de stempels van Karin Joan. De cijfers in het foto frame zijn 3 keer gestanst en op elkaar geplakt. Zo springen ze er een beetje uit. Afgewerkt met 3 bloemetjes.

Gebruikte materialen:
KJ1701: stempels cadeautje, hoera en jij bent jarig
COL1388: fotoframe
COL1347: Party numbers
CR1356: Flower set fancy

Doen jullie ook allemaal weer gezellig mee bij het Marianne Design Challenge blog? Je hebt 2 weken de tijd om je kaartje met minimaal 3 producten van Marianne Design te plaatsen.

9 opmerkingen:

  1. Super leuk kaartje geworden.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke mannenkaart Henriët, mooi die cijfers in het kadertje...


    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Niks mis mee hoor! Ik vind deze mannenkaart toppie.
    Ook je kerstkaart is mooi. Leuk bedacht. En die lucht van gisteravond, zo mooi. En ik zat binnen....grrrr. Wie weet zometeen nog een herkansing.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie verjaardagskaart, leuk om je eigen achtergrond te stempelen!
    Fijne avond
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaart Henriët, gaaf gedaan met die gestempeld achtergrond...
    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mannenkaarten zijn tijd lastig, vind ik ook hoor.
    Maar met de juiste kleuren kom je al gauw een heel eind.
    Als het idee er eenmaal is, is het vaak zo klaar.
    Dit idee is echt goed bedacht, ik vind het frame zo leuk, met de cijfers er in.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je mannenkaart is lekker stoer geworden in deze kleuren, en leuk bedacht die gestempelde cadeautjes.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk hoor! Inderdaad altijd wel lastig en een echte uitdaging, maar ik ga vast weer meedoen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. vind ik ook mannenkaarten altijd lastig, je kaart is heel erg leuk geworden, de mijne staat er ook sinds vanmorgen
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen