dinsdag 13 november 2018

Luuk 1 jaar

Volgende week wordt het zoontje van een collega van mij 1 jaar. Voor zijn zusje maakte ik in oktober deze kaart en dus kon ik voor Luuk ook niet achterblijven.
Ik ben aan de slag gegaan met het patroon van Be Challenged op facebook. Dit is mijn kaart geworden:

 

De basis is wit linnen karton van het formaat waar je vierkante kaarten mee maakt. Op de facebookpagina van Be Challenged zie je precies hoe je de kaart moet rillen en vouwen. Dit beplakt met papier uit een blokje van de Action. In het midden een cirkel van kraft en daarop een zwarte. Hierop tenslotte een groene dino. Deze stans heb ik al een poosje maar ik gebruik hem veel te weinig!
Maar voor een jongetje van 1 jaar vind ik hem perfect.
Omdat ik de flapjes van de voorkant waarop het dp met ruitjes is geplakt steeds omhoog klapte heb ik dit vastgeplakt op het streepjes dp. Daardoor ziet deze kaart er anders uit dan de andere kaarten die ingezonden zijn.



Dit is mijn binnenkant. Weer 2 cirkels gebruikt maar nu is de grootste zwart en de kleinste van kraft. Hierop weer een dino en het cijfer 1. Erboven de naam van de jarige in kraft en gemat op zwart.
Ik vind het een leuk model die ik vast vaker ga gebruiken. Net even anders dan anders.....

Deze week gelukkig een rustige week op school, De lampions zijn klaar en de Sint laat nog een paar dagen op zich wachten. Deze week ook geen vergadering en geen cursus. Nog even genieten dus voordat de Sint- en daarna de Kerstdrukte losbarst.

11 opmerkingen:

  1. Leuk kaartje voor je 1-jarige Luuk met de dinosaurus, en een leuk modelletje.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. tof kaartje, vrolijke kleurtjes en ja, die dino's zijn wel leuk maar voor wie gebruik je ze . . .
    Binnenkort laat ik ook een kaart met dino's zien, wie weet ook een idee voor jouw

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gaaf d! En die dino's zijn natuurlijk helemaal stoer voor Luuk. Geniet van de rust op school. Voor je het weet zit je weer midden in de hectiek van Sint en kerst ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Toppie kaartje voor de jarige Luuk!
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart heb je voor Luuk gemaakt, grappig zijn de dino's,
    apart model, goed idee om de flapjes vast te plakken,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig leuk kaartje !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super leuke kaart heb je gemaakt Henriet!
    Ook je vorige kaart is super.
    Groetjes en tot gauw weer,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk model hè, ik maakte hem vanmiddag ook, met hulp van mijn moeder.
    Jouw variant, voor een kindje, is ook erg leuk.
    Leuk dp, zeker om te combineren.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een stoer kaartje heb je gemaakt, erg leuk model ook!

    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een super kaartje met dit model. Echt een toppertje!!
    Geniet van je rustige week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een heuse stilte voor de storm dus! Geniet er nog even van.
    Je kaartje is prachtig! Past helemaal bij dit model.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen