donderdag 15 november 2018

52 weeks to Christmas - week 46

En daar zijn we al weer met een kerstkaart voor het blog van 52 weeks to Christmas. Dit keer een last-minute kaart.
Toen ik gisteravond om 9 uur thuis kwam van een vergadering bedacht ik me dat ik nog geen kerstkaart had om vandaag te plaatsen. Aangezien ik vandaag ook weer een lange dag heb op school was het ook geen optie om er vandaag nog 1 te maken. Dus snel wat knutselspullen op tafel en aan de slag.
Dit is het geworden:


Het idee vind ik leuk maar over de uitvoering ben ik net niet helemaal tevreden. Maar het is wat het is......

Gisteren aan het eind van de middag hadden we hier een prachtige zonsondergang:



De foto's zijn gemaakt met mijn mobiel. Het was zo betoverend!

Nu snel naar het werk. Vanavond maak ik een blogrondje.


16 opmerkingen:

  1. Ik vind hem toch super gelukt hoor Henriët! Prachtig kaartje!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het ook een erg leuk kaartje! Die zondsondergang is echt schitterend. Op het journaal zag ik er gisteren ook al een mooie foto van. Hier heb ik niks gezien helaas.
    groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. niet tevreden...ik vind het een super gave kaart, en dan zo snel voor elkaar gekregen om hem te maken...TOP!!

    mooie foto;s zeg van de zonsondergang.

    Bedankt voor je deelname bij 52WTC
    Fijne dag liefs Annemarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heel mooi deze kaart. de boom is prachtig. Inderdaad een mooie gekleurde lucht gisteren. Hier ook. IK geloof dat het in het hele land zo was. Het was gisteravond zelfs in het nieuws. Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg leuk deze moderne kerstboom, en dat gisterenavond nog even op de valreep. Knap hoor!
    Prachtig die zonsondergang.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Errug leuk kaartje en prachtige zon ondergang.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Knap dat je snel ná een vermoeiende dag nog even een kerstboom in elkaar knutselt, ik vind hem gaaf, echt een aparte kerstboom.
    Groetjes, Gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is toch een mooie kaart hoor, super gedaan op zo'n korte tijd ! En je foto is prachtig ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind je kaart ontzettend mooi, weer eens heel wat anders. En dat op de valreep,knap hoor.
    En de zonsondergang gisteravond was zeker prachtig.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Voor een snelle kaart, vind ik het een mooi resultaat, echt heel leuk.. Mooie foto's heb je gemaakt,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Knap hoor, om dan nog een kaart in elkaar te knutselen! Heel leuk gedaan.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Toffe kerstboom.
    Idd een schitterende zonsondergang!
    Groetjes
    Nancy DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik vind je kaartje heel erg leuk geworden Henriet!
    Mooie zonsondergang....wij hadden vorige week ook een prachtige zonsopgang.
    Als ik er aan denk zal ik de foto eens plaatsen!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Inderdaad een erg leuk idee en ik zie om eerlijk te zijn niks verkeerds aan de uitvoering!
    Leuk dat je deze kleuren hebt gebruikt, groen was wel erg voor de hand liggend.

    Wauw, die lucht......geweldig is dat hè!!
    Mooi ook dat je dat ziet, sommige mensen lopen niet op te letten, die missen dit moois altijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig kerstkaartje Henriët heel mooi die kerstboom...en een prachtige foto van de zonsondergang...

    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  16. ziet er erg mooi uit ! Geslaagd kaartje,
    fijn dat je er deze week (weer) bij bent,
    grtjs, martina DT 52 WTC
    x

    BeantwoordenVerwijderen