maandag 19 november 2018

Nog een beetje herfst

Ook al lijkt het buiten nu echt richting de winter te gaan heb ik vandaag nog een keer een herfstkaartje:


Het papier is uit een herfstblokje van de Action en dat paste zo mooi bij het kleurenpalet van het
4 season challenge blog.

Verder heb ik een schets opgezocht op Pinterest, de eekhoorn van Marianne Design weer eens gebruikt en een vierkantje bewerkt met een embossingfolder.

Nu nog even wat huishoudelijke klusjes, mijn solo's oefenen voor de muziekrepetitie van vanavond en nog boodschappen doen. De maandag is weer lekker gevuld.



8 opmerkingen:

  1. Leuk herfstkaartje met deze eekhoorn.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is nog steeds herfst Henriët en je leuke kaart kan dus prima. Mooie warme kleuren en een dot van een eekhoorntje :) Hier vliegt de maandag ook altijd om met poetsen en boodschappen doen ;)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie herfstkaart met de leuke eekhoorn, mooi papier heb je gebruikt. Ik ga 's maandags ook altijd boodschappen, gelukkig ligt de Action in de route, dat maakt het dan weer leuk!
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie herfstkaart !!!!!
    Die eekhoorn is erg leuk !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind het buiten nu echt volop Herfst.
    Vanmiddag regende het blaadjes van de bomen, de kleuren zijn prachtig, net als jou kaart.
    Je kaart past helemaal in deze tijd, zeker met het eekhoorntje.
    Wat een mooi papier is dit, precies wat ze vragen bij 4 Seasons.
    Solo zingen......knap!! Ik durf (En kan) dat niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ach ja, deze heb ik nog niet gebruikt dit jaar! En hij is zo leuk! Als ik bij mij uit mijn knutselkamer kijk (als ik er zit) dan regent het bladeren! Enne.... die solo is op je instrument denk ik ;-) Of toch niet??

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een ontzettend leuk herfstkaartje met de eekhoorn!

    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke herfstkaart, mooivan kleur! Bedankt voor het meedoen op het 4 Season blog.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen