donderdag 1 november 2018

Marianne Design - challenge 212

Deze keer was het weer mijn beurt om het onderwerp te bedenken voor het Marianne Design Challenge blog. En omdat ik babykaartjes maken zo leuk vind heb ik dit keer gekozen voor het maken van een geboortekaartje met minimaal 3 producten van Marianne Design.
Ik koos een modelletje dat ik zag op facebook. Het in elkaar zetten is even een werkje maar het resultaat is dan ook erg mooi vind ik zelf.


Hier zie je de kaart als hij dicht is.Het schaapje is bevestigd op een strook die je er omheen schuift om de kaart mooi dicht te houden.


Als je de kaart open doet komt dit tevoorschijn. Het was een hele klus om deze kaart te maken maar ik ben zeer tevreden met het resultaat!

Gebruikte materialen:
COL1385: Eline's schaap
COL1422: Eline's baby dieren
PB7050: Eline's babies pink (papier)
LR0450: Lots of love
COL1449: Alfabet XXL
CS0961: Clear stamp slaap kindje slaap
CR1386: Pillow box (grote harten)
EC0165: Eline's words - sweet baby
CR1392: slinger

Hopelijk vinden jullie dit ook een leuke challenge en doe jullie allemaal gezellig mee.

11 opmerkingen:

  1. Hele leuke kaart Henriët, heb zelf geen babykaartjes nodig en voorraden maak ik nooit maar er is vast veel belangstelling voor!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk modelletje heb je gemaakt Henriët, het is een prachtige kaart geworden.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schat van een kaartje en wat een verrassend model heel leuk!!
    Wij hebben net weer een voorraadje babykaartjes gemaakt....
    Gaan dus meedoen met de challenge.

    Liefs Annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zeker een klus Henriët. Maar het resultaat is prachtig. Leuke mallen heb je gebruikt. Het schaapje voorop is heel mooi voor babykaarten. Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een superlief kaartje !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Echt een heel lief babykaartje en de binnenkant is prachtig!
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooie babykaart!
    Fijne avond
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige babykaart Henriet!
    Je hebt een mooi model gevonden.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nou de challenge opgeschreven hoor. En O, wat is jou kaart mooi zeg, ik geloof zeker dat het een werkje was maar dan heb je ook wat. Haha groet, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een super leuk modelletje!! En gaaf gemaakt.
    Fijn weekend!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een schattig kaartje is het geworden leuk model
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen