maandag 12 november 2018

Met passen en meten.......

.......gaat tijd mee versleten zei mijn oma vroeger altijd. Dat is voor deze kaart zeker van toepassing geweest. Het heeft een tijdje geduurd voor de basis helemaal klaar en naar mijn zin was. Maar toen kwam het leukste deel: het versieren:


Ik heb de koe van Marianne Design er weer eens bij gepakt. Is toch wel 1 van mijn favorieten!
Hij staat op een cirkel met harten van Ali. Links de naam van de jarige en rechts haar leeftijd. En aan beide kanten een mooie strik met harten.


Dichtgevouwen ziet de kaart er zo uit. Onderop de woorden Hoera en Feestje van Crealies en in het midden op de band een bloem van Marianne Design in zwart, groen en zilver.

Deze kaart doet mee met de challenge van De Egel. Een duidelijke beschrijving van hoe je deze kaart maakt staat op hun blog.

Vandaag wordt een knutseldag. Manlief slaapt na de nachtdienst dus verplicht rustig aan in huis. Het schoonmaken laat ik voor hem liggen. Hij is vanaf morgen 4 dagen vrij. (die ik dan net alle 4 moet werken.....)

8 opmerkingen:

  1. Gaaf model !
    Mooie versiering !
    En werk ze !

    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig Henriet. De aanhouder wint. En het is je goed gelukt. Wat staat de bloem er mooi voorop! Het is een prachtige kaart geworden. Leuk model. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha ja ik leef met je mee, was er ook aan begonnen en even opzij geschoven, want er zat in de basis al veel tijd! Ik had beter dubbelzijdig papier kunnen gebruiken ipv te matten veel snij en plakwerk zie ik ook bij jou. Anna gaat hem geweldig vinden Henriët heel mooi gedaan. Nu moet ik hem toch maar snel afmaken, hihi
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is heel goed gelukt Henriët en die koe staat er op te "shinen". Ook gesloten is je kaart een plaatje om te zien, gaaf die mooie bloem op de band.
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
    Lieve groetjes Miranda (dt De Egel)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook bij mij ligt de basis klaar, ik vraag me ook af hoe ik het DP er netjes op kan krijgen, jij hebt een hele mooie gemaakt met de leuke koe en de naam er op, altijd leuk.Ik hou ook van de herfst en van herfstkaarten.. Dus wie weet,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Anna zal je kaart schitterend vinden, net als ik;-)
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh leuk, een kinderkaart variant, nog niet gezien.
    Mooi dp heb je gebruikt.
    Vrolijk ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha Henriet,
    wat en mooi kaart heb je gemaakt. Leuk he, als je de basis voor elkaar hebt. En door het versieren wordt het steeds mooier. De koe is en blijft top! Anna zal hem super vinden. Dank je wel voor het meedoen bij de Egel.
    En zo houden jullie het nog wel een poosje vol met zijn tweetjes, hahahhaha!!

    BeantwoordenVerwijderen