donderdag 29 augustus 2024

52 weekst to Christmas week 35

Vandaag ben ik er, iets later dan jullie van mij gewend zijn, dan toch met een Kerstkaart. Ik moest er vanochtend nog 1 maken.


Het werd nog weer een rond kaartje omdat er nog een kraft cirkel op mijn bureau klaar lag. Daarop een cirkel met dennebomen uit een oud blok van de Action. Bij mijn opruimrondje in mei vond ik nog 2 van deze leuke blokken. Onderop kwam een laagje sneeuw en daarop het grote rendier van MD. Dat kan ook haast niet anders na een vakantie in Finland waar we heel veel rendieren hebben gezien. Een tekstje van MD maakt het af.


Ik laat deze kaart natuurlijk meedoen bij 52 weeks to Christmas.

Vandaag neem ik een dagje me-time. De afgelopen 3 dagen al weer volop op school bezig geweest. Startgesprekken met collega's, samen handelingsplannen geschreven en opgeruimd. Dat was op sommige plekken ook wel nodig. In ons verfkeukentje stonden 15(!) volle potten met gebruikte kwasten. Een groot deel stond met de kwast naar beneden en anderen nauwelijks nog kwast te noemen. Ik heb heel veel weggegooid en wat nog goed was heb ik in een bak kokend water met allesreiniger gelegd. Ik moet zeggen dat de 5 potten die er nu nog staan er weer netjes uit zien.
Morgen startvergadering en dan gaan we vanaf maandag er weer volop tegenaan!

20 opmerkingen:

  1. Dat heb je vlot gedaan!!! Leuke kaart. Hier moesten de ouders altijd opruimen en namen de kinderen bakken met zooi van school mee naar huis om schoon te maken. Ik ben wel eens naar een lerares gegaan met de vraag of zij bij mij op het werk ook de rommel van haar ouders op kwam ruimen. Vond het toch een beetje raar, ieder zijn werk met de bijbehorende perikelen. Maar goed, fijn dat het weer schoon is natuurlijk. Daarnaast deed ik heel erg veel op school hoor, echt heel veel als het nodig was maar dit ging voor mij een stap te ver. Op naar een goede start van het nieuwe schooljaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel gaaf deze kaart !!!!!
    Tja opruimen op school ......niet iedereen doet dat .
    groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuke kaart maar wat een imposante dieren zijn het de rendieren..
    al weer lekker druk geweest dus, dagje me-time lekker van genieten.
    groetjes alma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, dat "MOET" dan wel hè, dat rendier, kan niet anders😊
    Leuke kaart, het is vrij rustig van uitstraling en daarom vangt het rendier de aandacht.
    Fijn is dat hè, opruimen. Waar je vlak voor de zomervakantie niet aan toe komt of waar je geen puf meer voor hebt is nu ineens zo klaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. O wat een leuke kaart mooie sprekende achtergrond. Leuke foto`s. En hard gewerkt op school.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kerstkaart en wat mooi die foto's van de rendieren!
    Succes maar weer met werken volgende week! Hier zijn de scholen al weer begonnen deze week!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een prachtige kaart ook deze week weer en helemaal als mooie herinnering aan de prachtige vakantie.
    Ja de scholen gaan ook hier weer beginnen, mijn kleindochter is ook al druk doende haar klas weer in orde te maken voor de komende week.
    Succes en groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kerstkaart en leuke foto's van de rendieren zijn mooie dieren
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke ronde kaart met het rendier. Mooie achtergrond. De foto’s van jullie vakantie zijn erg mooi. Fijn dat je al flink aan het op ruimen bent geweest op je werk . Alvast succes volgende week. Nog maar even genieten van je vrije dagen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke kaart met het mooie eland erop. Je waant je zo in Noorwegen of Zweden. Bedankt dat je meedoet bij 52WTC. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel leuke deze ronde kerstkaart met dat rendier in de hoofdrol Henriët. Groot gelijk om een dag voor jezelf te reserveren.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie kerstkaart met het leuke rendier, ze zijn echt zo geweldig in 't echt. Wordt jullie school ook als hangplek gebruikt?
    Wij wonen nu vlakbij een basisschool en vanmorgen was er een bedrijf bezig om de speelplaats weer toonbaar te maken. Elke avond wordt er geblowd en gedronken en alles blijft achter, er lagen echt honderden peuken..
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heerlijke inspiratie voir je moiie kerstkaart !
    Groetjes
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Enige kaart! En wat een rendieren daar in Finland!
    Ja.. Peter zit natuurlijk niet als docent in het onderwijs, dus die startte vandaag pas weer. Heerlijk hoor. Geniet van het komend weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Met deze leuke rendierkaart blijf je nog even in vakantie sfeer ook al is je alweer voorbij. Je fotoś zijn weer prachtig!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Nou groot gelijk hoor om het er vandaag nog even van te nemen. Wat een leuke kaart, met de rendieren blijf je mooi in de sferen van Finland. Wat zal dat een mooie belevenis zijn geweest. Succes komende week. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een superleuke kaart! Ik hoop dat er dit jaar weer blokken met ijsblauw komen, ik vond ze zo mooi. Ik had twee verschillende maar er is nog maar heel weinig van over.
    Die rendieren zijn grappige dieren, je hebt er genoeg gezien.
    Succes maandag!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wat een mooi kaartje met het stoere rendier erop, leuk papier heb je gebruikt
    mooie foto's met al de rendieren
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hey Henriët,
    Wat een mooie kaart maakte je. Echt tof met het stoere rendier. Leuk papier ook. Weer een prachtige kerstkaart. Heel veel succes met werk weer.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen