donderdag 22 augustus 2024

52 weeks to Christmas week 34

Dit is voorlopig mijn laatste post met kaartjes met de postzegelstans van MD. Voorlopig......want er komen er meer. Ik heb bedacht dat deze kaartjes bij het kerstcadeautje voor mijn collega's komt en dan heb ik er nog een aantal te gaan.


Deze keer heb ik de stans een kwart slag gedraaid zodat ook de ijsbeer er op paste. Eigenlijk is er over dit kaartje ook niet veel meer te zeggen.
Natuurlijk link ik dit kaartje ook bij 52 weeks to Christmas.

Waar wel heel veel over te zeggen is is onze vakantie in Finland. Wat een ervaring! Wat een mooi land en wat hebben we veel gezien en gedaan. Ik zit nog steeds na te genieten en heb het fotoboek bijna klaar. 
Hieronder nog een paar foto's uit Tallinn (Estland). Daar zijn we op het laatst van onze vakantie nog 2 dagen geweest. Vanaf Helsinki is het maar 2 uurtjes varen naar Tallinn. We zijn vooral in de Old Town geweest en daar heeft de tijd echt stil gestaan:




Nog even een paar dagen genieten en dan ga ik maandag weer naar school. Geen klas in richten dit schooljaar maar ik heb iedere dag startgesprekken met de collega's. En of ik het inrichten van een klas ga missen?? Ik denk het niet!

19 opmerkingen:

  1. Een leuke kaart met de ijsbeer, hij komt heel mooie uit op de gestreepte achtergrond. Mooie fotoś heb je gemaakt. Leuk dat jullie ook een uitstap naar Talinn hebben gemaakt. En dan befint het nieuwe schooljaar alweer, wat gaat de tijd toch snel voorbij.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi kaartje met de leuke ijsbeer, een gezellig tafereeltje, ik heb het leuk gevonden dat ik heb kunnen inspireren aan het tot stand komen van veel kaartjes met het stamp frame hij blijft ook zo leuk haha.
    wat een mooie foto's heb je gemaakt
    wat gaat de tijd snel de scholen beginnen hier volgens mij ook maandag al weer
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Henriët,
    Wat een super leuke kaart met de ijsbeer. Hij is toch gewoon te leuk. Mooi zeg. Leuke gestreepte achtergrond.
    Mooie foto's heb je laten zien van je vakantie, zo neem je ons ook een beetje mee haha. Heel erg leuk.
    Geniet nog even lekker van de laatste vrije dagen.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kerstkaart met de ijsbeer en jullie hebben fijne herinneringen aan deze prachtige reis en dan... begint de school alweer, wens je een geweldig nieuw schooljaar,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een mooie kaart met de leuke ijsbeer. En straks heb je de foto's nog om heerlijk na te genieten. Succes volgende week weer.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super die "ijzige" beer !!!
    Wat fijn je vakantie !!!!!
    En dan een nieuwe uitdaging...succes !
    groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaart met de ijsbeer… past erg mooi op deze stans… mooie foto’s van Tallin. Staat ook nog op ons lijstje. Wij waren onlangs in Greifswald een Duitse Hanzestad aan de Oostzee.. ik herken de gebouwen. Zo zie je ze daar ook nog. Heb bovenaan mijn blog ook een foto. Fijn dat jullie genoten hebben van de vakantie veel hebben gezien en meegemaakt. Veel succes met je nieuwe functie. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kaart en...mooie foto's van je vakantie! Geen 'alledaagse' bestemming maar daardoor juist bijzonder denk ik.
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie frisse kerstkaart Henriët, die ijsbeer komt heel mooi uit tegen het blauw gestreepte dessin-papier . Fijn dat jullie zo genoten hebben en een mooi fotoalbum maakt het nagenieten compleet. Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke kaart met het kleurverloop in de strepen.
    Volgens mij hebben jullie een geweldige vakantie gehad, daar kun je weer even op teren. Mooie foto's van mooie plekjes laat je zien.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke postzegelkaart. Die ijsbeer blijft ook leuk.
    Ik snap helemaal dat je dat niet gaat missen. Het lijkt me geweldig om volledig IB'er te zijn. Je hebt vast zin in het nieuwe schooljaar!
    En Tallinn, ja Tieme en Nicolette zijn daar geweest en zeiden hetzelfde. Zij maakten van daaruit een dagtrip naar Helsinki...

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een super mooie kaart deze week met de ijsbeer. Ja, de vakantie alweer bijna voorbij, maar je kunt op een prachtige vakantie terugkijken, las en zag ik op de foto's. Ik ben wel een paar maal in Helsinki geweest maar niet verder het land in.
    Succes met het begin van het nieuwe schooljaar.
    groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi kaartje weer Henriët. En het begin van een serie dus. Ik ben benieuwd. En succes met de voorbereidingen weer voor school.
    De plaatjes van je vakantie zijn schitterend.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuk kaartje zo met de leuke ijsbeer. Die postzegelrand blijft mooi. En wat een mooie reis hebben jullie gedaan. Zou ik ook nog wel een keer naar toe willen. Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke kerstkaart Henriët.
    Mooie foto's van jullie vakantie.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. een hele leuke kaart is dit geworden, mooi
    grtjs, Martina DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie foto`s en wat een schattig kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. O, wat een leuke kaart! Die ijsbeer staat zo mooi op die gestreepte achtergrond, het is een heel leuke postzegel.
    Ik kan mij heel goed voorstellen dat je nog aan het nagenieten bent, fijn dat jullie het zo heerlijk hebben gehad. Succes met het nieuwe schooljaar opstarten.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Goed idee, om deze stans te gebruiken voor je collega's, je bent al goed warm gedraaid, hihi
    Leuk ik hoor, deze ijsbeer. De achtergrond vind ik goed passen.
    Haha, nee dat inrichten ga je vast niet missen, lijkt mij elk jaar weer best een gedoe.
    Mooie foto's, wat een verschil met wat je in Nederland ziet.

    BeantwoordenVerwijderen