donderdag 15 augustus 2024

52 weeks to Christmas week 33

Vandaag ben ik er met mijn derde kerstkaartje in de serie met de postzegelstans van MD:


Weer een leuk papiertje uit mijn voorraad gezocht, daarbij even papier uitgezocht en mijn map met diertjes van MD op tafel en daar het rendier uitgekozen. Als alles dan zo bij elkaar ligt is het kaartje vrij snel klaar. Zo maakte ik er 4 op een maandag en had tussendoor ook nog tijd voor huishoudelijke klusjes (3 verdiepingen stofzuigen, was draaien, ophangen en opvouwen, gasfornuis en aanrecht poetsen en de ontploffing op de eettafel opgeruimd) en de boodschappen.
Raar dat je soms uren kunt zitten turen op 1 kaart en dat het op een ander moment vanzelf lijkt te gaan.

Ik link deze kaart natuurlijk zoals iedere week bij 52 weeks to Christmas.

24 opmerkingen:

  1. Hey Henriët,
    Wat een toffe kaart. Heel erg mooi gedaan. Het rendier is zo schattig. Soms heb je dat, dat je ineens inspiratie hebt voor de kaarten. Ik heb nu voor de komende weken mijn kerstkaarten al afgemaakt hihi. Heel handig straks met mijn vakantie.
    Je bent mooi druk geweest met het huishouden zo te horen. Goed hoor.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kerstkaartje Henriët met de leuke postzegelmal!
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooi kaartje met het leuke stamp frame en het leuke papier, het stoere rendier steelt de show
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super schattig kerstkaartje! Ik doe meestal uren over 1 kaartje! Vier op 1 dag haal ik echt niet!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuke kaartje met dit schattige rendier..
    Ja soms lukt het gewoon, die kans maar aangrijpen...
    Gezellig dat je er bij bent deze donderdag in augustus.
    Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het scheelt inderdaad als er al van alles klaar ligt maar soms gaat het heel moeizaam.
    Dit is weer een leukerd met het rendier!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een leuke kaart met deze Rudolph! Bij mij gaat het vaak moeilijker dan gemakkelijk.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja inderdaad sommige kaarten willen maar niet lukken en andere zijn zomaar klaar. Ook deze is weer heel erg mooi geworden. Lekker dat je zoveel hebt kunnen doen in huis. Geeft altijd een fijn gvoel.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een leuk kaartje weer met dat leuke rendier! Leuk gedaan! Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi afscheidskaartje van Finland heb je gemaakt. 😄
    Ja, sinds lukt het van geen kanten en andere keren maak je er zo 4...ik ken het.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je hebt een leuke kaart met deze mooie stans. Soms lukt het niet om iets te bedenken en andere keren komt het zo uit je handen… en soms denk je ook was dit nou zo lastig… dus best herkenbaar. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een leuk kaartje met het rendier , ik herken wat je zegt met het kaarten maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Sjonge, je kunt wel een tornado, zoals jij door het huis gaat.
    Haha.
    Ik snap helemaal wat je bedoeld, soms lukt het echt niet en soms gaat het echt "vanzelf".
    Leuk hoor, deze kaart, een leukerd uit je die postzegel stans.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. *uit je SERIE postzegel stans, bedoel ik

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke kaart!! En fijn dat het zo wil. Lekker gebruik maken van zo'n creatief moment.
    En geniet nog even heerlijk van jullie Finse vakantie.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een leuk kerstkaartje met de mal, en het rendier is ook zo gaaf. Bedankt dat je meedoet bij 52WTC. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. O wauw, vier in één keer? Dat is me nog nooit gelukt, ik mag blij zijn als ik er één af krijg. Leuke kerstkaart met dat grappige rendier erop Henriët.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ah, wat staat het rendier daar mooi in het bos, een heel leuke kaart.
    4 kaarten op één dag en dan ook nog huishouden, dat lukt mij niet hoor, knap gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuke kerstkaart Henriët.
    Leuk met het rendier.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een leukerd!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een leuk kaartje. En dat herken ik ook wel hoor dat je soms lang bezig bent met 1 kaart.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Je kaart is superleuk en je had ook het een en ander in te halen begrijp ik na de warme dagen. Ik kan soms wel dagen op een kaartje zitten, dan komt er steeds iets bij. Heerlijk als het lukt.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hele mooie kerstkaart met het rendier, die zagen jullie ook vast in 't echt. En het klopt soms maak je er zo een paar en soms zeg ik, als het zo moet dan hoeft het voor mij niet meer,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Super leuk met dit guitige rendier !!!!
    groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen