zaterdag 29 juni 2024

Uitdaging met GerJanne

De laatste zaterdag van de maand en dus zijn GerJanne en ik er weer met onze maandelijkse uitdaging.
Omdat GerJanne het druk heeft met de beslommeringen rondom de verhuizing van haar moeder vroeg ze me om het deze maand niet te moeilijk te maken en dus was mijn opdracht de volgende:
Maak een doosje en versier het zoals jij het wilt. Afmetingen van het doosje en voor welke gelegenheid je het maakt is vrij. Simpeler kan haast niet toch?


Hier zie je de bovenkant van het doosje. Ik gebruikte de stans van de Pizzabox van Elizabeth Craft Designs. Een niet te groot doosje wat je op allerlei manieren kunt bewerken.
Ik bewerkte het witte papier met een flesje oxide spray kleur unchartered mariner. Daarop het visnet, de krab, kwal en zeesterren van MD. De tekst is van Craft Emotions.

                             

In het doosje zit een kaartje van 10,5x10,5. Ook hierop dieren van MD gebruikt. Ook de stempel is van dat merk. Onderaan een randje golven gemaakt met vellum.





Op deze foto kun je mooi zien dat het een pizzabox model is. Het geheel is maar 2 centimeter hoog.

Ik laat dit doosje met kaart meedoen bij KIC waar het thema maritiem is en bij 4 Seasons waar het thema water is.

Als dit bericht online komt ben ik al lang en breed op het TT-circuit in Assen. Daar zit ik vandaag, samen met een ander lid van onze vereniging, in een kassahokje om toegangskaarten te verkopen. Vorig jaar hebben we dat ook samen gedaan en dat was erg gezellig. Reageren wordt dus ook pas vanavond of morgen.

Vergeten jullie niet om bij GerJanne te kijken? Volgende maand zijn we er natuurlijk weer met onze uitdaging. Dan doen we iets bijzonders!

10 opmerkingen:

  1. Je hebt een heel mooi doosje gemaakt en de kaart is ook al zo mooi. Succes met de kaartverkoop. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel tof zomers doosje met het leuke bijpassende kaartje. Veel plezier vandaag bij de TT.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooi doosje en kaartje met het zeethema leuke tafereeltje heb je erop gemaakt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow.....wat super GAAF gedaan Henriet....ik vind het doosje en de kaart prachtig!
    Groetjes en een fijn weekend,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk in het pizzadoosje, echt een verrassing zo.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele leuke combi het doosje en de kaart!
    Veel plezier op het TT circuit, vandaag!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel gaaf kaartje is het! En het bijbehorend doosje is natuurlijk helemaal geweldig! Zo leuk om weg te geven. Was het leuk weer bij de TT? Vast wel gezellig .....Morgen lekker bijkomen?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. WoW wat een gaaf doosje met bijpassende kaart. Leuke opdracht hebben jullie gemaakt. Geniet op het circuit, of was het maar 1 dag? Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een heel gaaf doosje met bijpassend kaartje, een geweldig setje!
    Ik las net bij Daphne dat zij en haar moeder volgende maand iets bijzonders gaan doen met hun uitdagingen en nu lees ik hier hetzelfde! Nu ben ik ook benieuwd naar jullie volgende uitdaging.
    Je hebt vast een drukke dag gehad, je hebt ongetwijfeld morgen een rustige dag (hoop ik voor je)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk zeg, helemaal kompleet met het kaartje binnenin.
    Heel speciaal vind ik het.
    Mooi "aangekleed", echt leuk.
    Ik lees net bij GerJanne dat jullie komende maand jullie 50ste uitdaging hebben, wauw, leuk.
    Dat vraagt ook om iets speciaals!!😉

    BeantwoordenVerwijderen