woensdag 19 juni 2024

Kaartjes gemaakt tijdens Pronty live

Gisteravond mocht ik weer live bij Pronty en deze keer maakte ik 3 kaartjes van 10x10 cm die ik jullie hier ook wil laten zien:


Ik maakte eenvoudige achtergrondjes met stencils uit de nieuwe Nostalgia collectie en combineerde die met stansjes en een ingekleurde stempel van andere merken. Zo zie je dat je beide takken van 'sport' (kaarten maken met inkt en kaarten maken met stansjes) met elkaar kunt combineren.

Voor het kaartje met de wasbeer gebruikte ik het stencil Ornament flowers (470.806.056) en een tekstje uit de Embellishment quotes (472.700.019). De wasbeer is van Marianne Design.
Voor het kaartje met de hond gebruikte ik het stencil Honeycomb (470.806.055) en een tekststicker uit Quote black (491.100.011) De hond (Buddy) is van Studio Light.
Tenslotte het kaartje met de Schotse hooglander. Hiervoor gebruikte ik het stencil Fantasy retro (470.806.058) en ook weer een tekstje van Quote black (491.100.011). De stempel is van Craft Emotions en heb ik ingekleurd met Distress inkt.

Zo zie je dat je steeds met maar 2 kleuren inkt al een leuke achtergrond kunt maken voor stansjes of ingekleurde stempels.

Vandaag een lange dag op het werk. Eerst tot 14.15 uur voor de klas. Dan meteen door naar een andere school binnen de stichting voor een overleg met IB-ers en als afsluiting van het schooljaar met de MR naar de pizzeria. 
Morgen ben ik vrij en dan doe ik zeker een blogrondje!

10 opmerkingen:

  1. Kijk eens hoe vrolijk de diertjes staan op de prachtige achtergrond, succes met je dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuke kaarten Henriët.
    Mooi achtergrond
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt drie heel toffe kaartjes gemaakt met die mooie achtergrondjes!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie achtergrondjes heb je met de stencils gemaakt de dieren komen er perfect op uit.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooie kaartjes met de leuke stencil mooi hoe je steeds de kleuren met elkaar combineert leuk op elke kaart een ander diertje
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt 3 hele mooie kaarten gemaakt met deze mooie achtergrond stencils. Succes vandaag. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaartjes en leuke achtergrond gemaakt .
    De schotse Hooglander vind ik toch echt het mooist.
    Past wel bij mijn achternaam.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Superleuk kaartjes zijn het! Ik had me begin van de week voorgenomen om donderdag weer lekker met inkt aan de slag te gaan. Kijk ik in mijn agenda: verdiepingsdag NAH....dan vrijdag maar...
    Was het weer lekker bij de pizzeria?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat heb je leuke kaartjes gemaakt Henriët

    BeantwoordenVerwijderen