vrijdag 14 juni 2024

Leef. Heb Lief. Lach.

 De nieuwe collectie van Pronty blijft mij inspireren om er leuke kaarten mee te maken:


Voor de achtergrond gebruikte ik 2 verschillende stencils en daaroverheen zette ik een derde stencil met oxide spray inkt. Geeft een mooi effect vind ik zelf omdat de randen niet overal even strak zijn. Afgewerkt met een zigzag stempel, een libelle, een ticket en een tekstje.
Komende dinsdagavond ga ik om 19.30 uur weer live bij Pronty. Dan ga ik de stencils combineren met andere hobbymaterialen die ik thuis op voorraad heb.

Gebruikte materialen van Pronty:
470.806.058 Fantasy retro stencil
470.806.053 Baroque stencil
470.806.054 Dots stencil
472.700.019 Embellishments quotes
497.003.003 Stempel dragonfly
497.003.001 Stempel ticket

Afgelopen zondag gingen Dirk en ik fietsen langs de waddenkust. Ons vertrekpunt was Termunten en daar staat op de dijk een zeehondenkijkwand. Voordat we aan de fietsroute begonnen zijn we daar natuurlijk eerste even wezen kijken. Het was eb en er lagen een aantal zeehonden op de zandbanken:




's Middags na het fietsen gingen we nog een keer kijken maar toen was het hoog water en stond de zon wat gunstiger voor het maken van foto's:












Dat was echt genieten!!

12 opmerkingen:

  1. Mooi resultaat !!!!
    Gaaf die zeehonden...
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke je creaties! Enne de zeehonden staan er goed op!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart heb je gemaakt. Prachtig de foto's van de zeehonden. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart heb je gemaakt. En wat een prachtige foto's van de zeehonden. Gaaf zeg.
    fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow wat gaaf je foto's, vooral de tweede serie met het betere licht, geweldig!
    Je kaart vind ik ook heel mooi, zo anders dan wat je meestal laat zien.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kaart heb je gemaakt met deze techniek! Je hebt ook prachtige foto's gemaakt. De zeehondjes zijn er echt voor gaan liggen;-)
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw wat een mooie foto's van al de zeehonden! Veel zeg!
    En je kaart is ook tof. Misschien ga ik kijken dinsdag!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart en prachtige foto's! Je had goede fotomodellen... Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een mooi kaartje met de stencil over elkaar heen gelegd dat geeft zeker een heel mooi effect zo leuk hoe je kunt vinden in een geheel andere techniek
    mooie/ leuke foto's van de zeehonden
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat gaaf zo dicht bij het wild life! Je kaart is supermooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi hoor, alweer goed gelukt deze kaart.
    Wat een mooie foto's..... op sommige foto's is het net of de zeehonden speciaal poseren voor je. 😍

    BeantwoordenVerwijderen