zaterdag 15 juni 2024

Gefeliciteerd

Voor iedereen die bang was dat ik hier alleen nog maar creaties met inkt en stempels zou laten zien, wees gerust. Ik maak ook nog steeds kaartjes met stansjes. Vandaag ligt de tafel al de hele dag bezaaid met papier, stansjes en alles wat ik nog meer kan gebruiken. Buiten regent het maar binnen maken we het gezellig!


Bij De Egel hebben ze op dit moment een sketch met thema: huisdier. Ik maakte de sketch met papiertjes die ik ooit eens bestelde in China. De poezenpootjes op de grote banner de vissengraatjes op de kleine banners passen natuurlijk precies bij de kat.

Ik stuur deze kaart ook in bij Critter Crazy en bij Crafty Animals.

Vanavond gaan we met ons orkest een serenade brengen bij 2 van onze leden. Ze zijn vandaag getrouwd. De bruid heb ik als leerling in groep 8 gehad. Leuk om even een glimp mee te krijgen vanavond.
De rest van het weekend lekker niks!

15 opmerkingen:

  1. Ik vind de variatie in soorten kaarten juist leuk!
    Leuke bijpassende dessinpapiertjes en grappig die muisjes, leuke kaart!
    Veel plezier vanavond bij de serenade en een fijn weekend verder!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart met deze leuke poez. Mooie schets. Veel plezier vanavond. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk toch om af te wisselen waar je mee knutselt? Ik doe dat ook graag hoor. Je kaart is een plaatje, heerlijk die vrolijke kleurtjes. Zeker nu het buiten wel herfst lijkt. Leuke details die pootafdrukjes op het dessin-papier en die kleine muisjes erbij. Fijne voortzetting van het weekend Henriët.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart heb je volgens de sketch gemaakt Henriet....leuk gedaan met de drie muisjes!
    Ook je kaartje hieronder is prachtig!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaart met d3 sketch en de poes als huisdier.
    Fijne avond.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Enig kaartje met de poes. Hier was het gelukkig droog.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat is juist zo leuk die afwisseling hè? Weet je nog dat je een paar jaar geleden maar weinig stempelde en kleurde? Ik denk dat Monique jou heeft aangestoken. Haha. Maar deze kaart is leuk en als het weer pet is, is het binnen goed toeven. Geniet ervan. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh wat een gaaf kaartje is het! Leuk papier met de pootjes erop. Zo vrolijk. Het si een erg leuke kaart met de sketch. Dank je wel voor het meedoen bij de Egel. En dan realiseer je je opeens dat jezelf ook ouder wordt, als een oud leerling gaat trouwen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Echt een superleuke kaart met deze poes en het mooie, bijpassende papier,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een mooi kaartje met de leuke sketch en het leuke papier, past zo leuk bij de pos
    succes met de serenade voor het bruidspaar
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk dat je toch nog met stansjes aan de gang blijft gaan. Juist die afwisseling is zo leuk.
    En ja inderdaad heerlijk een knutseldag als het regent.
    En zo'n serenade. Altijd gezellig. Hadden wij ook op onze bruiloft lang geleden.
    De meiden beginnen er ook schik van te krijgen. Dus ik denk dat we straks weer middenin het korpsvirus zitten.
    Gisteren hier dweildag en eerst streetparade. Leuk al die korpsen en dweilorkesten.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schattig kaartje is dit, en lekker blijven variëren jij.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Haha, ik was er niet bang voor hoor, ik weet dat jij hier ook heel erg van houdt.
    Gelukkig maar, maar dit soort kaarten ik vind ze altijd heel erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hey Henriët,
    Ik vind het allemaal leuk om te zien. En dit is ook weer een mooie kaart hoor. heel erg leuk gedaan.
    Fijne dag.

    lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een schattig kaartje heb je gemaakt Henriëtte.
    Lekker vrolijk papier heb je gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen