donderdag 6 juni 2024

52 weeks to Christmas week 23 + challenge mei

Beter laat dan niet ben ik er nu halverwege de middag toch nog met een kerstkaartje voor 52 weeks to Christma:


Ik combineerde de wekelijkse kaart met de uitdaging van mei: Midden in de winternacht.
Ik gebruikte papiertjes uit het blok Winter Hyge van Marianne Design en gebruikte ook de wasbeer van dit merk. Hij kreeg een lantaarn in zijn handjes om een lichtje te schijnen in de winternacht. De tekst heb ik gedaan met wit embossingpoeder. In het echt is het beter te lezen dan op de foto.
Voor deze kaart gebruikte ik de sketch van Cheerful Sketches. En ik laat hem meedoen bij de X-Mas challenge waar ze niet-traditionele kleuren willen zien.

Morgen ben ik er weer. Dan laat ik hier en op de Facebookpagina van Pronty een stap voor stap beschrijving zien van een kaart waarop ik producten van de nieuwe lijn van Pronty heb gebruikt.

27 opmerkingen:

  1. Prachtige kerstkaart heb je gemaakt Henriet!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele leuke kaart Henriët! Mooi geworden. Groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een schattig kaartje Henriët.
    Fijne dag nog en liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig leuke kaart heb je gemaakt voor de uitdaging WINTERNACHT.
    Gezellig dat je erbij bent vandaag.
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kerstkaart Henriët.
    Dankjewel voor het meedoen bij Cheerful sketches.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schattig dat wasbeertje met zijn lantaarntje tegen die nachtelijke achtergrond Henriët. Een leuke kerstkaart.
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een mooi kaartje met het leuke papier en de schattige wasbeer kijk hem daar nou zitten met zijn lantaarntje
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat is dat prachtig papier en natuurlijk heel geschikt voor de winternacht.
    Mooie kaart!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kerstkaart voor de challenge met deze leuke papiertjes en wasbeertje. De lunch was heerlijk,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaart met deze leuke wasbeer, mooi designpapier gebruikt.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke kerstkaart heb je gemaakt met dit wasbeertje zo midden in de nacht. Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik waan mij echt in de nacht, helemaal omdat je een lantaarntje hebt toegevoegd, dat zorgt voor de juiste sfeer.
    Heel leuk deze kaart en onze sketch zo mooi verwerkt.
    Bedankt voor het meedoen bij Cheerful Sketches.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi Henriette, mooi papier ook, zijn wel mijn lievelingskleuren. Je begrijpt vast wel dat ik dat blokje ook in huis heb. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel leuk dit kaartje! Mooi met dat papier. De wasbeer blijft ook een leukerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een supermooie kerstkaart heb je gemaakt Henriëtte.
    Mooi papier heb je gebruikt en dan dat lieve wasbeertje erbij!
    Superleuk dat je meedoet met onze challenge bij Cheerful Sketches!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een heel toffe kaart! Je had hetzelfde idee als ik met het papier en de lantaarn. Alleen heb jij de wasbeer in de spotlight en ik de beren.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oh, wat een superleuke kaart, dat wasbeertje zit daar zo lief! Je hebt de sketch heel mooi uitgewerkt, super! Dankjewel dat je meedoet bij Cheerful Sketches.
    Ik ben benieuwd naar je Pronty tutorial, hoop vandaag nog tijd te vinden om te kijken (tenzij hij al online staat, even kijken hoor)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hey Henriët,
    Wat een super leuke kaart met het wasbeertje. Schattig hoe die de lantaarn vasthoudt. Prachtig.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een leuke wasbeer, mooi staat hij op je kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heel mooie kaart, prachtig papier is dat, Henriët! En dat lieve wasbeertje, altijd goed.
    Bedankt voor je deelname aan onze uitdaging.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  21. In vind hem super !!!!
    groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hele leuke kerstkaart met de wasbeer. Mooi dp erbij ik ben ook wat later. Wij zijn onderweg en de wifi is niet zo best… nu even bij de receptie. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een enige kaart met dat wasbeertje met zijn licht. Maar goed dat hij die lantaarn bij zich heeft in die donkere winternacht.
    Dankjewel voor het meedoen bij Cheerful Sketches.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Da is toch een kei leuke kaart. Super tof. Leuk dat je meedoet met onze challenge bij Girlz Creative christmas Challenge
    I really like your project Thanks for joining us at Girlz Creative Christmas Challenge

    Creatieve Groetjes Claudia

    Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
    You tube:Claudia's Kaartjes
    Blog:Claudia's Kaartjes
    Challenge blogs:
    Girlz Creative Christmas 
    Girlz makes Guyz Cards
    Girlz creative crafts
    Creative sketchy girls

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een leuke kaart met de wasbeer, met een lantaarn in de hand, in de koude winternacht. Bedankt dat je meedoet bij 52WTC. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Superleuk kerstkaartje, mooi met het wasbeertje en de lantaarn!
    Bedankt voor je bijdrage aan onze Winternacht-challenge op het 52WTC blog.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen