vrijdag 15 februari 2019

Kleurenwiel

Voor de challenge bij Knutsels en Kadootjes moet je kiezen uit 2 kleurenwielen. Zwart en wit mogen niet samen op het kaartje te zien zijn.
Ik koos voor het wiel waarbij je wit mag gebruiken en op deze zonnige dag is het een zonnig kaartje geworden:


In dat kleurenwiel zijn groen en roze de kleuren die ik heb gebruikt voor deze kaart. En jullie moeten wij allemaal maar geloven dat het oog en de snavel donkergrijs zijn en niet zwart.
De embossingfolder, de bladeren en de flamingo zijn allemaal van Marianne Design.

Vanmiddag nog even vergaderen over onze reis naar Italië met school en voor de rest genieten van de vakantie. Ik denk dat jullie de komende week nog wel van mij zullen horen (en zien natuurlijk). Heerlijk zo'n weekje zonder wekker!

8 opmerkingen:

  1. Wat een mooie zomerse kaart heb je al gemaakt... Bedankt voor je deelname bij K&K. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik geloof je hoor😉.
    Mooie kaart, lekker zonnig, past goed bij het weer.
    Leuk, gaan jullie met school naar Italië, zo....gaaf hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi kaartje. Leuk dat het roze van de flamingo terugkomt in de achterkant van de kaart. Geemboste achtergrond is ook mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuke kaart met deze drie kleurtjes!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie zomerse kaart, de flamingo is erg leuk.
    Heerlijk een weekje zonder wekker
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuk kaartje, lekker zomers en ik geloof je zeker dat het donkergrijs is! Dank je wel voor het meedoen bij K&K en geniet van je niets moeten-zonder-wekker-weekje. Ik vanaf maandag morgen 7 uur.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Owh die is weer leuk geworden...
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hij is superleuk geworden en ik geloof direct dat de snavel donkergrijs is.
    Dank je wel voor je deelname bij K&K.
    Fijne vakantie, liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen