woensdag 6 februari 2019

Have big dreams

Have big dreams you can grow into them.

Zondag ben ik wat uit mijn comfort zone gegaan. Ik ben weer eens aan de slag gegaan met Distress Oxyde.


Eerst heb ik de op 2 stukken papier van 10x10 de stempel met de cirkels gezet. Daar overheen heb ik distress inkt aangebracht. Ik gebruikte de kleuren Broken China, Faded Jeans en Spiced Marmalade. Op de rechterkant stempelde ik de tekst met Versamark en emboste dit met gouden embossingpoeder. Ik werkte ze af met de visjes van Marianne Design. Deze vierkantje heb ik gemat op blauw papier en schuin op de basiskaart geplakt. Op de witte basiskaart plakte ik oranje dp uit een blok van de Action.

Met deze kaart doe ik mee met de volgende challenges:
Sketch Saturday (sketch)
Do-Al(l) Kreatives waar ze mixed media willen zien.
Dutch Card Lovers willen een quote op je kaart zien.

Leuk om deze 3 challenges met elkaar te kunnen combineren.
Morgen ben ik er weer met een wekelijkse kerstkaart en hoop ik 's avonds bij jullie allemaal langs te komen.

11 opmerkingen:

  1. De quote in het goud vind ik erg mooi. Nu heeft het alle aandacht.
    Leuk hoe je de challenges met elkaar gecombineerd hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel tof gedaan. Heel plezante kaart! X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautiful card. The clown fishes are amazing cute. The sentiment is absolutely true!
    Thanks for playing along with us at our present challenge at Do-Al(l) Kreatives and good luck. Hope you will join us next month again.
    Please keep in mind that you have to be a follower in order to win the prize. When you already following us everything is fine.

    Crafty greetings
    Alex

    *DT + Admin* Do-Al(l) Kreatives {#26 –Mixed Media}
    *DT* Kreativ-Tanten Challenge {#26 – You are in my heart}
    *DT* Craft Rocket Challenges
    Alex' Kreative Seite

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je bent creatief bezig geweest en het is super goed gelukt zeg, prachtig kaartje van gemaakt!

    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, super gedaan!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gaaf met die mooie achtergrond en leuke clownsvisjes! Mooie quote! Dank je wel voor het meedoen met Dutch Card Lovers.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow, very very nice. I like it very much.
    Thanks for joining us at the DAK Challenge.
    Greetings Andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel gaaf! Bedankt voor het meedoen met de Dutch Card Lovers.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fab creation... I love the background with the bubbles!

    Thanks for playing along with our Do-Al(l) Kreatives Challenge and good luck!

    Hugs and please come back soon!
    Doris
    Kleido’s BastelStüble
    *Owner* Do-Al(l) Kreatives
    *DT* Die Traumfabrik
    *GDT* Whoopsi Daisy Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke Quote-kaart!
    Bedankt voor je deelname aan DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. I love your card design and the background colours and patterns. Thanks for joining us at ‘Do-Al(l) Creatives’. I look forward to see more of your creations. Jonnece DT

    BeantwoordenVerwijderen