zondag 17 februari 2019

De zon schijnt!!

Heerlijk zo'n ochtend die begint met zon. Daar wordt een mens toch vrolijk van.
Mijn kaartje van vandaag is dan ook een heel zonnig exemplaar:


Ik gebruikte voor deze kaart de sketch van Tuesday Morning Sketches:

Het papier met de zeesterren en het papier met het blauwe streepje komen uit een blok van de Action. Daar moest toch echt een zeehond bij vond ik. Het schulprandje onderaan is bij mij een deel van het visnet geworden en de banner met tekst heb ik vervangen door de zonnebril.
Het is een kaartje zonder tekst en kan daarom ook meteen meedoen met de challenge van Dutch Card Lovers.

Gisteravond heeft Donar dik gewonnen van Rotterdam (111-72). Het was wel een wedstrijd met dieptepunten voor de scheidsrechters maar die vergeten we maar snel weer. De volgende thuiswedstrijd is pas 5 maart. Duurt dus weer een poosje voor ik ze mag aanmoedigen.

Nu lekker naar buiten de zon in. Boekje mee, haakwerkje mee en ik vermaak me wel een poosje!

19 opmerkingen:

  1. Mooie kaart. Geniet van deze prachtige zondag! X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel tof zomers kaartje!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Abnormaal natuurlijk, dat je buiten kunt zitten. Ik sprak mijn zusje (woont bij Valencia) en daar is het dezelfde temperatuur... bizar toch?
    Maar je kaart is heerlijk zonnig en al behoorlijk zomers! Bijna iedereen wordt er vrolijker van de zon. Dat merk je als je mensen tegenkomt! Heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk en tof kaartje, die zeehond...enig! Heerlijk he, stoeltje buiten, haakwerkje erbij, ik ben tevreden! En jij ook, zo te lezen! Fijne avond!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Your card is very cheerful and I like the fun details. So glad you joined us at Tuesday Morning Sketches.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. So cute! I love the sunglasses!
    Thanks for playing along with us at Tuesday Morning Sketches!
    Debbie ~ TMS DT
    Debbie's Dash of This and That

    BeantwoordenVerwijderen
  7. So very cute. I like everything about this card. You've done a nice job of using the sketch. Thank you for sharing your work with us this week at Tuesday Morning Sketches.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Very cute card! That little seal is adorable. Thank you for joining us at Tuesday Morning Sketches.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik word ook helemaal vrolijk van je lieve kaartje, je bent vast geïnspireerd door het prachtige weer Henriët bij het maken hiervan! Wat toch heerlijk buiten, geniet weer lekker weer vandaag!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik krijg ook helemaal zin in vrolijke kaartjes maken......
    Ook in tuinieren, maar de camping gaan, grote schoonmaak houden enz. Kortom, VOORJAAR IN MIJN BOL!!

    Dit vind ik een heel gezellig kaartje.
    Echt zomers.
    De zeehond blijft een liefje.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een heerlijk zonnig kaartje!! En super weer!! Fijn dat je zo genoten hebt dit weekend. Heb je vakantie?? Wij hier wel. En nemen het er nog even van vandaag.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke en vrolijke kaart! Dank je wel voor het meedoen met Dutch Card Lovers.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. leuke vrolijke kaart Henriet. Ik krijg echt zin in de zomer....

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Vandaag ook nog zo'n zonnige dag echt heerlijk, je kaartje is echt heel leuk en vrolijk met het schattige zeehondje,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke zonnige zomerse kaart! Die zeehond is super leuk!
    Geniet van het mooie weer.
    groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik vind je kerstkaart als super maar deze is ook zó leuk! Het kon wel zomer zijn. Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een heerlijk zomers kaartje, past goed bij het lekkere zonnige weertje!

    groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Geweldig, wat een heerlijke zomerse kaart, leuk gedaan met de zeehond.De flamingokaart is al net zo vrolijk, wat een mooie kleurtjes. Je kerstkaart is ook prachtig, hele mooie kleuren heb je gekocht.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Die heeft de zomer in z’n bol, leuk!!! Bedankt voor het meedoen met de Dutch Card Lovers.

    BeantwoordenVerwijderen