zaterdag 16 februari 2019

De dag goed besteed

Wat een lekker gevoel als je zelf vindt dat je je dag goed besteed hebt. Ik zat vanochtend al om 9 uur achter de computer plannen te schrijven voor mijn groep (ik weet dat het vakantie is maar dit moet gewoon nog even af......), om 11 uur gestopt en even boodschappen gedaan. Na de lunch de keuken gesopt. Heerlijk met de keukendeur open......dat was fijn schoonmaken met de fluitende vogels op de achtergrond. Daarna mijn knutselkast opgeruimd en toen mocht ik van mezelf even gaan zitten om een nieuw kaartje te maken.
Bij de Action zag ik vanochtend flesjes acryl spuit verf staan. Een setje groen/blauw en een setje geel/oranje/roze. Ik heb van beide een doosje meegenomen (volgens mij 1,69 per doosje....).
Dat moest ik natuurlijk uitproberen:


Het is een behoorlijk CAS kaartje geworden maar zo vond ik wel dat de driehoeken het best tot hun recht kwamen. Het goudkleurige touwtje zorgt voor de extra kerstsfeer.
Voor deze kaart heb ik de sketch van Freshly Made Sketches gebruikt, alleen heb ik de tweede driehoek niet met de punt naar onderen opgeplakt.


Vanavond samen met manlief naar Donar. Het gaat dit seizoen nog niet zo goed met mijn cluppie. Ze verliezen iets te vaak en er is al weer een speler vertrokken. Maar als echte supporter blijf ik ze natuurlijk aanmoedigen!

9 opmerkingen:

  1. helemaal leuk is dit geworden ! geslaagd kaartje in deze frisse kleurtjes
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart Henriet! Was een heerlijke dag vandaag!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie CAS kaart Henriet, mooie kleuren, dat touwtje maakt het helemaal
    af, veel plezier bij Donar,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat zijn leuke flesjes.
    Zeker voor die prijs.
    Mooi zoals je de sketch verwerkte!
    Het is een echte kerstkaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke CAS kaart, je flamingo kaart is een echte topper

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooi CAS kaartje is het geworden
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gezellig 'lente' verhaal. Opruimen en soppen geeft je hoofd ook weer rust.
    Jouw kaartje is juist heel leuk geworden. Spuitverf.... geweldig. Je blijf je er azen wat Action allemaal heeft;) Mooi deze kleurtjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk geworden lijkt een beetje op Ditress Oxide spray effect.
    Grappig hoor.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  9. These inked triangles have such pretty colors! Thanks for joining us at Freshly Made Sketches this week!

    BeantwoordenVerwijderen