vrijdag 8 februari 2019

Eigen werk gelift

Een poosje terug maakte ik dit labeltje met het lieve katje. En toen ik vandaag de sketch zag van Tuesday Morning Sketches bedacht ik dat in mijn eigen werk wel kon liften.
Ik heb het katje dus weer in de cirkel gehangen maar deze keer op een kaart:


Het dp komt uit een blok van de Action, de cirkel komt uit China en het katje is van Marianne Design.

Het was wel even omschakelen deze week. Had de hele week het gevoel dat ik niet gelijk liep met de dagen. Vanochtend was ik in de krant druk op zoek naar het zaterdagkatern maar bedacht me toen ineens dat mijn eerste vrije dag nu echt de vrijdag is. Hoop dat het snel gaat wennen.
Manlief gaat zo de deur uit voor een late dienst, oudste zoon komt pas heel laat thuis vandaag en jongste zoon woont weer in Maastricht. Ik ga eens bedenken hoe ik de rest van de dag ga besteden.

11 opmerkingen:

  1. Owh jee Henriët dat is wat dat je moet bedenken wat te doen op je vrije dag...hihihi je kaartje is prachtig.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk om je eigen kaartje te liften. Doe ik ook wel eens.
    En ja, hier is nooit een week hetzelfde ivm wisselende diensten.
    Maar jij gaat vast wel wennen. Geniet van je relax dagje.
    Fijn weekend!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lief kaartje met de poes in de ringen, leuk papier
    Vandaag heb ik een kaartje gemaakt wat dus geschikt is voor jou ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk zo'n vrije vrijdag, dat heeft mijn man ook, lekker lang weekend
    Je kaartje is weer heel erg leuk, met de mooie poes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk kaartje. Mooi papier en heel leuk zoals de poes in de cirkel hangt.
    Hopelijk heb je in je eentje goed vermaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hihihi, dat is inderdaad even wennen, zo'n andere vrije dag. Maar wel lekker dat je nu nog 2 dagen hebt! Je kaartje is erg leuk! Dat katje is en blijf schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat is leuk, je eigen werk liften.
    Het katje is en blijft leuk, helemaal nu hij zo bungelt aan de ring.

    Ik ben steeds op een andere dag vrij, dan weer dinsdag dan vrijdag, dan weer maandag.....Ik ben ook steeds de dagen kwijt 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  8. So cute!! I love the kitty and the ring he's hanging on!
    Thanks for playing along with us at Tuesday Morning Sketches!
    Debbie ~ TMS DT
    Debbie's Dash of This and That

    BeantwoordenVerwijderen
  9. This is so cute - I love pieced focal image. Thank you for joining us at Tuesday Morning Sketches.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo'n geweldig kaartje! Echt leuk! Liefs, Sarah

    BeantwoordenVerwijderen