maandag 28 mei 2018

Zwart - wit en een klein beetje kleur

Vandaag een kaartje voor de mei-challenge bij De Egel. Ze vragen deze keer een kaartje in het zwart - wit met een klein beetje kleur.
Ik heb (misschien een beetje voorspelbaar) gekozen voor de panda:


Het dp uit een blokje van de Action gemat op zwart en dit op een witte kaart geplakt. De panda kreeg 2 bloemetje in zijn pootjes. eerst had ik de hartjes geel, maar gele steeltjes vond ik raar, dus dan maar groene steeltjes en groene hartjes. Bovenin nog 2 wolkjes met een tekstje.

Ik ga nu eerst richting het openluchtzwembad aan het eind van de straat. Daar ga ik 40 baantjes zwemmen. Daarna een opruimochtendje in huis en vanmiddag met manlief een rondje fietsen. Lekker zo'n dagje samen vrij.

9 opmerkingen:

  1. Je "voorspelbare" kaartje is wel heel leuk geworden! Geniet van je vrije dag!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk kaartje dit! Die panda is gaaf en het designpapier ook. Het beetje groen staat er heel mooi bij. Lekker gezwommen?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie kaart, de panda doet het goed op de zwart/witte achtergrond, de bloemen zijn er perfect bij.
    Kreeg je het warm van 40 baantjes zwemmen ??
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oooh wat heerlijk om een openlucht zwembad aan het eind van de straat te hebben. Ik denk dat ik er ging wonen..LOL..héérlijk. Je panda-kaart is heel mooi en leuk Henriet. Lief met die magrietjes erbij.
    Dank je voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo! In het schone Annen een openluchtzwembad?? Dat is nog eens boffen. En sportief hoor! Super, maar met dit warme weer ga je misschien wel vaker dan alleen op je vrije dag? Je kaart is erg leuk en helemaal goed voor onze challenge! Dank je wel voor het meedoen bij de Egel...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterend kaartje!
    groetjes,
    Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtig kaartje heb je gemaakt Henriet!
    En heb je een fijne vrije dag gehad......het weer was geweldig!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kaart is het geworden!

    BeantwoordenVerwijderen