donderdag 17 mei 2018

Marianne Design - challenge 202

We zijn al weer halverwege de maand mei en het is weer donderdag. Dat betekent dat er weer een nieuwe challenge van start gaat bij Marianne Design. Deze keer wil Jolanda graag een pocket kaart zien.
Ik heb een pocketkaart gemaakt door een vel karton voor vierkante kaarten (13,5 x 27 cm) 2x te rillen en te vouwen. Een instructiefilmpje vind je hier.

Dit is de voorkant van de kaart. Deze heb ik beplakt met 2 verschillende soorten dp. Daarop een cirkel met de babystans. Ik maakte zowel in de voorkant als in de achterkant een gaatje om een touwtje door te doen omdat de kaart anders niet mooi sluit.

 Aan de binnenkant versierde ik de kaart met de voetjes, de hartjes en het woord 'gefeliciteerd".

Dit is de binnenkant met het labeltje er in. In het hoekje plakte ik een hartje dat uit de randstans overbleef.

Tot slot nog een foto van het labeltje voor de kaart want ik stempelde er nog een tekstje op.

Doen jullie ook weer gezellig mee aan deze challenge? Ik ben heel benieuwd naar jullie pocket kaarten.

Gebruikte materialen:
PB7049: papier Eline's babies blue
LR0388: flower doily
Col1387: Eline's baby
LR0305: voetjes
KJ1721: gefeliciteerd
LR0450: Lots of love
EC0165: Eline's words sweet baby

11 opmerkingen:

  1. Wat een leuk model Henriet.....het lijkt heel ingewikkeld.....maar ik ga het filmpje zeker bekijken!
    heel erg leuk gedaan.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een bijzonder model! Pocketkaarten zijn altijd leuk. Jouw blauwe babyversie is superleuk geworden. De voetjes aan de binnenkant zijn echt tof.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super gaaf model en een prachtige uitvoering !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel lief dit babykaartje Henriët ..zo een gaaf modelletje is dit
    KNAP gedaan!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk model Henriet,ik heb meteen even gekeken, lijkt niet zo ingewikkeld, het is een schattig babykaartje geworden,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat ia die schattig en heel.mooi uitgevoerd

    BeantwoordenVerwijderen
  7. weer een prachtig kaartje heb je gemaakt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Helemaal anders en superleuk.
    Ga het zeker proberen, dank voor de link

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leukerd! Ik snap wel waarom ze je gevraagd hebben hoor. Ook je kerstkaart is heel mooi geworden.
    Ik ga zo planken impregneren. Met een zonnetje erbij is dat nog niet zo'n straf. Moet er toch iets voor overhebben om de schuur af te krijgen voor mijn verjaardag...hahaha.
    Fijne pinksterdagen, liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuk model!!Nog nooit eerder gezien. En helemaal af met het babietje erop. (moet ik ook nodig nog er weer eens bij pakken)
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schatje zo'n mooie babykaartje.
    Grt van Judith

    BeantwoordenVerwijderen