donderdag 17 mei 2018

52 weeks to Christmas - week 20

Zo blog je een paar dagen achter elkaar niet en zo komen er 3 kaartjes binnen 24 uur online. Gisteravond was ik er met mijn kaartje uit de vorige post, nu een kerstkaart en om 12 uur weer met een nieuwe voorbeeldkaart voor Marianne Design.

Maar nu dus eerst mijn kerstkaart voor 52 weeks to Christmas. Nummer 20 alweer. Wordt al een hele stapel!

Op een witte kaart plakte ik eerst kraft en daarna donkerblauw dp. Dat komt uit een blokje van Marianne Design. Dit was het laatste velletje en dat vind ik jammer......je kan er zo mooi achtergrondjes van maken. Maar een keer op zoek naar een nieuw blokje. Op het dp de stans met de herten en de bomen dubbel uitgestanst uit wit en kraft en iets verschoven opgeplakt. En hetzelfde gedaan met de tekst.

Vanavond kom ik kijken wat jullie er allemaal weer van hebben gemaakt. Nu mijn bakje yoghurt leeglepelen en dan naar het werk. Fijne dag allemaal en tot later vandaag!


9 opmerkingen:

  1. mooie kerstkaart Henriët, ja soms wil je zo'n laatste velletje bijna niet gebruiken, we kennen het!!

    Gezellig dat je er weer bij bent van de week.
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik koop vaak nog een extra blokje, als ik zie dat het papier hard gaat, je hebt weer een mooie kerstkaart gemaakt,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo gat dat soms ja.....er lopen wat Challenges af waar je nog aan mee wilt doen....heel herkenbaar!
    Je hebt een prachtige kerstkaart gemaakt Henriet....ziet er chique uit hoor!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een goed idee om het tweemaal te maken, staat erg mooi en je kaart heeft een luxe uitstraling.Mooi die bomen met een klein tikkeltje wit.
    Groetjes, Gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi geheel heb je ervan gemaakt !
    groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een mooie chique kerstkaart heb je gemaakt.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie stijlvolle kaart Henriëtte!
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kaart, ja, dat achtergrondpapier is heel mooi, en die dubbele stans is geweldig ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Altijd mooi, dat koper op dat kraft, geslaagd !
    fijn dat je er deze week weer bij bent,
    grtjs,martina DT 52 WTC
    x

    BeantwoordenVerwijderen