donderdag 3 mei 2018

Marianne Design- challenge 201

Hallo allemaal. Hier ben ik weer met een nieuwe voorbeeldkaart voor het Marianne Design Challenge blog. Omdat het bijna moederdag is wil Anita graag een moederdag of bloemenkaart zien met minimaal 3 producten van MD.
Mijn kaart is een bloemenkaart voor moederdag geworden:


De XXL letter vind ik zo leuk! Je kunt ze echt als blikvanger op je kaart gebruiken. Deze keer heb ik het woord moeder eerst uit geel karton gestanst en daarna uit dp en dat zo opgeplakt dat er nog een geel randje zichtbaar blijft.
De muisjes zijn het zonnebloemenveld ingegaan op zoek naar een mooie bloem voor hun moeder om te geven op moederdag.
Doen jullie ook weer gezellig mee met deze challenge??

Gebruikte materialen:
COL1437: Eline's muizen
LR0361: zonnebloem
COL1449: XXL alfabet
PK9131: Pretty Paters Bloc: Celebrations
CS0931: stempel "voor de allerliefste moeder
DF3432: embossingfolder hartjes

8 opmerkingen:

  1. Mooie kaart heb je gemaakt Henriët!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige moederdag kaart Henriet,
    Wat zijn de bloemen mooi,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super idee, die kleine muisjes tussen de zonnebloemen. Echt gaaf.
    De letters zijn ook mooi! Ik heb een ontzettend zwak voor alfabet stansen, heb er al een boel, maar misschien heb ik deze ook nog nodig ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een super mooie kaart met de muisjes en de kerstkaart is ook heel mooi!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige Moederdag kaart Henriet!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke moededagkaart heb je gemaakt Henriet. De bloemen zijn erg mooi. Je kerstkaart van hieronder is ook erg leuk. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke vrolijke kaart!
    groetjes,
    Syl

    BeantwoordenVerwijderen