woensdag 16 mei 2018

Hoop

Zaterdag op de fair vroeg een kennisje of ik een kaart wilde maken voor haar broer die een poosje geleden een hersenbloeding heeft gehad. Ze wilde er een mooie tekst op hebben en vogels.
Vanavond ben ik er even voor gaan zitten en kwam tot dit resultaat:


De tekst heb ik van internet en zelf uitgeprint en met een cirkel uitgestanst. Met kraft en 2 soorten dp maakte ik de achtergrond en tot slot nog 2 vogeltjes toegevoegd.
De opdrachtgeefster was er erg blij mee en daar doe je het toch voor.

Deze kaart laat ik meedoen bij Dutch Card Lovers waar ze 1 of meer vogels op je kaart willen zien.

Morgen ben ik er weer. Zelfs wel 2 keer. 's Ochtends met een kerstkaart en om 12.00 uur met mijn nieuwe voorbeeldkaart voor Marianne Design.

7 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart met een prachtige tekst! De vogeltjes kunnen voor veel gelegenheden gebruikt worden.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Henriet,
    wat een mooie kaart heb je gemaakt. Deze vogels heb ik al en tijd op mijn verlanglijstje staan. Ik vind ze prachtig en de tekst is ook al zo mooi erbij!
    Groetjes en ik kom vast morgen bij een van je kaarten langs...GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje! Bedankt voor het meedoen met de Dutch Card Lovers.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart Henriët,
    hele mooie tekst en wat zijn de vogels toch leuk!
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een hele mooie kaart met een prachtige tekst.
    Bedankt voor je deelname bij de DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gaaf kaartje, leuk die vogels! Mooie tekst idd. Dank je wel voor het meedoen met DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fantastische vogelkaart! Mooie kleurencombinatie! Bedankt voor je deelname aan DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen