donderdag 24 mei 2018

52 weeks to Christmas - week 21

Iets is beter dan niets......
Toen ik gisteravond om 8 uur thuiskwam na mijn muziekles bedacht ik dat ik nog geen kaartje klaar heb voor de challenge van 52 weeks to Christmas. (en dat is niet helemaal waar want die voor volgende week is wel al klaar maar die kan ik nu niet posten omdat ik dan gastdesigner ben voor de challenge).
Dus snel de knutselspullen op tafel en aan de slag. Ik wist dat ik iets met de XLletters wilde doen. Dus het woord kerst uitgestanst en daar rood dp achter geplakt. De kaart doormidden gesneden zodat er minder over bleef om te versieren.......en toen wist ik het niet meer. Verder dan een touwtje, strik en hartje kwam ik eigenlijk niet.


Jullie snappen het al......ik ben niet helemaal tevreden deze week maar ik doe nog wel steeds iedere week mee! Misschien ga ik hem gebruiken als tafelkaartje/menukaartje voor het kerstdiner.

Vanavond ben ik tot 10 uur op school voor een ouderavond. Reageren wordt dus (helaas) pas vrijdag.


18 opmerkingen:

  1. En toch is het een heel leuk kaartje geworden Henriet!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik vind het een prachtige kaart Henriët.
    drukke dag voor de boeg...succes.
    Liefs Annemarie en merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik hou wel van deze kaartjes, gewoon clean and simple, succes met je drukke dag.
    Bedankt voor het mee doen bij 52 WTC. Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Henriet,
    wat een leuke kaart. Dit is er echt een waarvan je er een boel kunt maken. Kan toch prima als gewoon kerstkaartje?
    Sterkte vandaag. Inderdaad een lange dag zeg. Het hoort erbij, maar toch....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind je kaart prachtig! En je hebt het toch maar mooi voor elkaar gekregen.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind het een gave kerstkaart geworden, niets mis mee.
    Groetjes, Gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind hem superleuk geworden Henriët!!
    Groetjes Suzan
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Maar dat is toch een heel mooie kaart, super gedaan hoor ! Juist heel leuk, die tekst, lint en hartje !Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind m hartstikke leuk, Henriët! Ik hou wel van CAS! Knap dat je dat gisteravond nog in elkaar gezet hebt.
    En ik word heel nieuwsgierig naar je kaartje voor volgende week, natuurlijk :-)
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind hem super gaaf en strak !!!!!

    groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  11. leuk, die grote letters !
    bedankt om er weer bij te zijn deze week !
    grtjs, Martina 52 DT WTC
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het is een super gaaf kerstkaart hoor Henriët...prachtig die grote tekt erop en zeker met designpapier geeft een feestelijke uitdtraling

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie kaart Henriet,
    Leuk de letters uitgestapt en de afwerking is ook top
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. En toch vind ik het een hele leuke frisse kerstkaart geworden Henriet.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. ik vind je kaartje helemaal af en super mooi! Sterkte met de drukke agenda!
    groetjes,
    Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  16. ik vind je kaart supermooi!
    groetjes
    Nancy DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik snap het heeeeeeel goed maar ik vind hem heeeel erg leuk!
    Succes met de volgende versie ;)
    Ik wacht in spanning af haha.
    Goed weekend!
    Groetjes, lindaT

    BeantwoordenVerwijderen
  18. ik vind hem geweldig mooi
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen