vrijdag 22 februari 2019

Puppie

Gistermiddag werd mijn pakketje van De Egel bezorgd. Al een poosje geleden bestelde ik de nieuwe puppie's van Marianne Design en ik heb er meteen een kaartje mee gemaakt:


De sketch die ik gebruikte is van Tuesday Morning Sketches en het dp kocht ik vandaag bij de Aldi. Daar lagen 4 verschillende blokken met hele mooie papiertjes. En je snapt het al.....ze kwamen alle 4 in mijn karretje terecht.
Het hondje was wel even puzzelen omdat ik er een eigen draai aan wilde geven en niet een hondje van de verpakking na wilde maken. Links van het hondje 3 botjes uit een stansje dat ik al heel lang heb maar nog nooit had gebruikt. komt nu dus goed van pas.

Bij mij thuis waren ze verbaasd dat ik deze stansjes had gekocht. Als er iemand is die helemaal niets heeft met honden dan ben ik dat wel. Maar deze papieren soort vind ik dan wel weer super leuk.

15 opmerkingen:

  1. Wat supermooi gedaan Henriët! Echt heel leuk!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooooooh, wat een schatje.
    Een heel leuk kaartje vind ik!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk, hier zijn ze ook binnen gekomen, nu maar snel ermee aan de slag.
    Ze zijn schattig he al die hondjes...lief kaartje.

    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh,oh wat een schatje! Ik heb de mal gisteren ook gekocht, en zie nu gelijk al een mooi voorbeeld!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Grappig dat je niks hebt met honden en toch het hondje hebt gekocht. Ik heb ook niks met honden maar deze is wel heel erg schattig. Mooi kaartje heb je erbij gemaakt.
    Groetjes en een fijn weekend, Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. So cute! Your dog is adorable!!
    Thanks for playing along with us at Tuesday Morning Sketches!
    Debbie ~ TMS DT
    Debbie's Dash of This and That

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik kan me een leven zonder honden niet voor stellen, altijd honden gehad(en ook katten). Het hondje is schattig op je mooie kaartje
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. O jij bent er ook voor gezwicht! Weer een hele leuke set! Ik ben vanochtend ook al aan de slag gegaan. Mooi papier!
    Groeten Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Soms val je gewoon voor stansjes Henriët en het is wel een dotje om te zien , maar ja dat zijn al die diertjes van Eline en nu komen je botjes ook goed van pas, hihi
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Really cute card. The dog is adorable. Thank you for sharing your card with us at Tuesday Morning sketches.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Grappig dat je niets met honden hebt, maar toch deze stansjes kocht. Daar heb je duidelijk wel wat mee, want het kaartje is superleuk! Die drie botjes staan er trouwens ook geweldig bij. Mooie combi zo tussen oud en nieuw.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. The dog is darling and the little bones are so cute. So glad you joined us at Tuesday Morning Sketches.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ik vind hem super geworden mooi papier heb je gekocht
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super lief je puppy en leuk kaartje.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat super leuk Henriët!! Zo tof die puppies. Ik heb ook niets met honden (maar met deze dan weer wel).
    Als het goed is zijn mijn puppies onderweg naar hier.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen