zaterdag 25 februari 2023

Uitdaging met GerJanne

Vandaag is de 33e keer dat GerJanne en ik onze maandelijkse uitdaging plaatsen. En deze keer was het mijn beurt om de opdracht te bedenken. Omdat vandaag in het noorden de Voorjaarsvakantie begint was het thema snel gekozen: voorjaar. Maar om het nog iets moeilijker te maken bedacht ik erbij dat het een ronde kaart moest worden. En deze keer lukte het me zowaar om in 1 keer te voldoen aan de opdracht:


Ik haalde de cirkelstans van MD weer eens uit het stof. Die had ik al een hele poos niet meer gebruikt. Voorjaarspapiertjes en heel veel verschillende stansjes ook allemaal van MD. Zien jullie die grappige kuikentjes? Die zijn een mandje met voorjaarsbloemen aan het maken en nu willen ze nog een sneeuwklokje plukken om bij het mandje in te doen.
Als ik naar dit kaartje kijk krijg ik echt zin in het voorjaar.

De komende week dus vakantie. Hoe die precies gaat verlopen weten we nog niet helemaal. Jongste zoon heeft per 15 maar een baan in Arnhem en is nu druk op zoek naar een appartement of flat in de buurt. Wie weet wordt het dus een verhuisvakantie.

20 opmerkingen:

  1. Hai Henriët,
    Ik vermoedde al dat jij ook deze stans van MD als basis zou gebruiken. Dit is een echte op en top voorjaarskaart, het staat er ook op natuurlijk. Enig die kuikentjes! Ik had ook aan kuikens gedacht, maar omdat het een samenwoonkaart zou worden, vind ik dat dat niet kon. Een kuiken is een beetje te jonge om te gaan samenwonen😁
    Vandaar andere vogels...Vandaag ligt de volgende uitdaging bij je in de mailbox. Ik kan het best een beetje moeilijk maken, nu je vakantie hebt, zat ik te denken....😉

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie lente kaart heb je er zo van gemaakt.
    En een fijne vakantie gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke voorjaarskaart Henriët.
    Fijne vakantie gewenst.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een gezellig kaartje met de zachte kleurtjes en alle vrolijke details, schattige kuikentjes heb je gebruikt, hier word je blij van
    geniet lekker van je vakantie
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben net bij GerJanne geweest, wat een andere kaart heb jij gemaakt, ondanks dat jullie dezelfde stans hebben gebruikt.
    Zo leuk.
    Lief hoor, de kleine kuikentjes, en helemaal als ik je berichtje erbij lees.
    Ik heb ook zo'n zin in het voorjaar, maar volgens mij wordt het nog koud komende nachten.
    Mijn Moeder en ik zijn er vandaag ook met onze uitdaging, blijft leuk om te doen hè?!
    Fijne vakantie en geniet!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh ja, helemaal voorjaar! Meer voorjaar kan niet lijkt mij, heel mooi gemaakt. Zo leuk met de kuikentjes, bloemetjes en zachte kleurtjes.
    Fijne vakantie, zo te lezen zorgt GerJanne al voor wat invulling, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow wat mooi! Het voorjaar straalt ervan af! Geniet van de vakantie!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is een prachtige ronde voorjaarskaart. Superleuk samengesteld. Zal deze materialen ook weer eens tevoorschijn halen…. Alvast een fijne vakantie. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een supergave kaart. Echt Tof!! Het voorjaar spat er echt af. zo leuk
    I love this card!!!
    Claudia

    Je kan mij nu ook vinden op You tube: https://www.youtube.com/channel/UCnlT4Rs1DfAZU_GLcM7Kx1g
    https://claudiaskaartjes.blogspot.com/
    http://creativesketchygirls.blogspot.be
    http://girlzrebelchallenge.blogspot.com
    https://girlzcreativecrafts.blogspot.com
    https://girlzmakesguyzcards.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik denk toeval allebei deze stans maar wat zijn ze verschillend geworden, de jouwe prachtig met de kuikentjes en ja de sneeuwklokjes en krokussen ook al buiten gespot het is een hartstikke leuke lente kaart Henriët!
    Fijn weekend en VAKANTIE!!!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ja hoor je voldoet volledig aan je opdracht. Het blijft toch een mooie mal en je hebt ze heel mooi aangekleed.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind hem prachtig!
    Fijne vakantie.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Haha, jullie hadden dezelfde gedachte om de ronde lay-out stans te gebruiken. Je hebt hele leuke stansen gebruikt om de vakjes aan te kleden, echt voorjaar. Die kuikentjes zijn schattig inderdaad maar je hebt ook mooie kleuren gebruikt. Heel mooi en uitdaging geslaagd. Fijne vakantie.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie kaart in lentekleurtjes, lief met de kuikentjes en de bloemetjes,
    Hoop dat jullie zoon snel een woonplek gaat vinden,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke kaart, helemaal voorjaar! Fijne vakantie, hier is het de laatste dag, morgen weer school voor de kinderen. X

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige kaart echt voorjaar, Fijne vakantie.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een ontzettend leuk kaart. Echt een voorjaarskaart. Prachtig gemaakt.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Dat is wel een heel gaaf voorjaarskaartje!! Echt super mooi met die toffe mal. En nu maar lekker genieten van wat er deze week op je pad komt.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een pracht van een kaart met deze mooie mal en die lieve zachte kleurtjes. op en top voorjaar!

    Ik wil je ook nog even bedanken voor de mooie verjaardagskaart die ik gisteren van je mocht ontvangen!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Très jolie carte printanière.
    Où peut on acheter ce superbe poinçon ?

    BeantwoordenVerwijderen