maandag 13 februari 2023

Baby Girl

Voor mijn kaartje van vandaag combineerde ik de challenges van het 4 Seasons Chellenge Blog en Cheerful sketches:


De sketch gemaakt met papiertjes uit een blok van de Action. En voor de bingo bij 4 Seasons koos ik het rijtje touw/lint - roze - →. Het touwtje is duidelijk te zien, roze is voldoende aanwezig en de pijl is ook niet te missen. Ik gebruikte washi-tape voor de verticale lijn in het midden voor de pijl en voor de cirkel want eigenlijk had ik eerst een ander bingo-rijtje gekozen. Maar de # vond ik niet leuk op de kaart dus toen toch maar voor het horizontale rijtje gegaan.

Het toeval wil dat ik bij alle 2 de challenges waar ik nu aan mee doe vorige maand in de prijzen ben gevallen.
Bij 4 Seasons met deze kaart: 

En bij Cheerful met deze kaart: 

Jullie zien me bij beide blogs binnenkort als gastdesigner.

16 opmerkingen:

  1. Een lieve kaart met mooi papier. Gefeliciteerd met je winnende kaarten!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lief geboorte kaartje Henriët.
    Dankjewel voor het meedoen bij Cheerful
    Gefeliciteerd met je toppertjes.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kaartje is echt een dotje. Heel leuk gemaakt.
    Gefeliciteerd met je winnende kaartjes.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een schattig kaartje met dat lieve lammetje. Gefeliciteerd met je beide toppers.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. O dat lieve lammeke een schatje is het. Gefeliciteerd met je toppertjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke babykaart .Gefeliciteerd met je twee toppers. Leuk dat je gastdesigner mocht zijn.groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke babykaart .Gefeliciteerd met je twee toppers. Leuk dat je gastdesigner mocht zijn.groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hey Henriët,
    Wat een prachtige babykaart. Echt heel erg leuk met het schaapje. Gefeliciteerd met je twee kaarten die in de prijzen zijn gevallen. Prachtig.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een lieve babykaart met dat leuke schaapje Henriët. Knap zoals je beide challenges gecombineerd hebt. Gefeliciteerd met je toppertjes en leuk dat je gast-designer mag zijn.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk zoet kaartje.
    Ik vind de Bingo kaart van 4SCB zo leuk bedacht, ik heb ook al een kaartje klaar.
    Ik herkende "onze" sketch van Cheerful Sketches meteen, bedankt voor het meedoen.
    Leuk dat je gast designer mag zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een leuk lammetje, mooi babykaartje.
    en wat leuk, 2 toppertjes. leuk om gastdesigner te mogen zijn. gefeliciteerd!
    gr Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooi dit kaartje. Dankjewel voor het meedoen met de challenge bij het CHEERFUL SKETCHES. Groetjes Helma DT Team

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Henriët, net als afgelopen maand weer zo'n leuk kaartje! Bedankt voor je deelname aan de 4 Season bingo challenge. Verliefd op dat schattige schaapje, bijna aaibaar. En erg leuk dat je onze gastdesigner bent voor aankomende maand. Groetjes Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  14. What a wonderfull card. Thanks for entering you card at Cheerful Sketches Challenges
    Wat een dotje. Leuk dat je meedoet met onze challenge bij Cheerful Sketches Challenges
    Grtjs
    Claudia
    DT Cheerful sketches
    Je kan mij nu ook vinden op You tube: https://www.youtube.com/channel/UCnlT4Rs1DfAZU_GLcM7Kx1g
    https://claudiaskaartjes.blogspot.com/
    http://creativesketchygirls.blogspot.be
    http://girlzrebelchallenge.blogspot.com
    https://girlzcreativecrafts.blogspot.com
    https://girlzmakesguyzcards.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Schattig kaartje! Gezellig dat je een potje Bingo met ons meespeelde.
    grtz Colien [4 Season blog]

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Superleuke kaart heb je gemaakt voor de bingo challenge van 4-SCB.
    Bedankt voor je deelname.

    Groetjes Nelly (DT 4-SCB)

    BeantwoordenVerwijderen