donderdag 9 februari 2023

52 weeks to Christmas week 6

Het is weer donderdag kerstkaartendag en het is me weer gelukt om een kaart te maken voor 52 weeks to Christmas:


Het achtergrondje maakte ik zondagavond en toen wist ik al dat ik de uil ging gebruiken. Maar toen ik die in de cirkel wilde plakken vond ik dat jammer want toen zag je niks meer van de bomen op de cirkel. Toen de uil dus maar wat verder naar boven geplakt. Nu is het net of hij in de bomen wil landen.

Ik wil iedereen bedanken voor de reacties op mijn vorige post. Mijn enkel is geen probleem meer maar mijn rug protesteert af en toe nog flink. Lang zitten is vervelend en 's ochtends uit bed komen is ook niet fijn. Maar over het algemeen mag ik niet klagen!

20 opmerkingen:

  1. Mooie en vooral een leuke kaart met de uil. Hopelijk gauw weer helemaal fit,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel leuk kaartje, sterkte met je rug.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kerstkaart met de uil Henriët. Sterkte met je rug.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, dat zou inderdaad zonde zijn, je hebt een goeie oplossing bedacht, zo is het ook heel leuk.
    Mooie kaart hoor.
    Sjonge, je bent er mooi klaar mee, wat zijn dit toch een rotstreken waar de medemens héél veel laat van kan houden.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kerstkaart Henriët.
    Sterkte met je rug.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooi kaartje wat een mooi plaatje met de cirkel, zo is het net of de uil erboven zweeft, heel leuk bedacht
    sterkte met je rug
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja geweldig hoe de uil boven de bossen vliegt, hele gave kaart.
    Beste met je rug.
    Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC,

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Juist leuk dat de uil aan komt vliegen, mooie kart!
    Sterkte met je rug!

    groetjes van ANk

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke kaart, het lijkt net of de uil aan komt vliegen in het bos. Beterschap met je rug.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat heb je mooi gedaan met die uil! Zeker mooi zo hoe hij aan komt vliegen! Mooie achtergrond ook hoor! Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt met de uil, je dilemma heb je zo goed opgelost. Veel beterschap gewenst met je rug, heb even je vorige post gelezen, erg vervelend die hang jeugd en zeker als ze zulke akelige dingen gaan doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat leuk gedaan met die cirkel met bomen, op deze manier komt alles mooi uit inderdaad. Sterkte met je rug Henriët, pijn vreet energie hè?
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke kaart. Het is alsof de uil eraf vliegt…. Leuk gemaakt. Beterschap met je rug nog. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ooo wat een gave kaart is dit geworden zo met die uil.
    Liefs Pia

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel mooie kaart, Henriët! Leuk die uil die zo boven de bomen uit vliegt.
    Fijn dat je weer meedoet met 52WTC.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een heel leuke kaart, ik vind juist net of de uil wegvliegt. Hoe dan ook, hij past prachtig bij het plaatje met boomtoppen.
    Ik wens je eenvoorspoedig herstel, zo'n pijn in je rug is echt niet fijn.
    Staat er om jullie schoolplein geen hek waardoor de jeugd daar zomaar kan rondhangen?

    BeantwoordenVerwijderen
  17. das een leuke, mooi gedaan
    Stunning creation
    Claudia

    Je kan mij nu ook vinden op You tube: https://www.youtube.com/channel/UCnlT4Rs1DfAZU_GLcM7Kx1g
    https://claudiaskaartjes.blogspot.com/
    http://creativesketchygirls.blogspot.be
    http://girlzrebelchallenge.blogspot.com
    https://girlzcreativecrafts.blogspot.com
    https://girlzcreativechristmaschallenge.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooie kaart, helemaal gelijk om het mooie bomenplaatje niet te bedekken. Gelukkig dat het weer wat beter met je gaat.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuk! En zeker hoe je bedacht hebt dat de uil op de bomen gaat landen! Ik zag het opeens voor me.
    Ik hoop dat je snel weer helemaal hersteld bent.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hele mooie creatie !!!!
    Groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen