woensdag 22 februari 2023

Kleurenkaartenteam bordeaux-rood met pastelgeel

Vandaag is het al weer de laatste woensdag van de maand (volgende week is het echt al weer 1 maart!) en dus tijd voor het KKT. GerJanne heeft deze keer het zachtgeel gekozen bij het bordeaux-rood van vorige maand.


Ik vond nog 2 velletjes papier in de gevraagde kleuren in mijn voorraadbak. Hier vierkantjes van gesneden en steeds 2 hoekjes afgerond. Op ieder vierkantje iets geplakt met eveneens de gevraagde kleuren en toen had ik vrij snel een kaartje klaar voor een oud-buurvrouw die binnenkort 71 jaar hoopt te worden.

Deze week nog een drukke week met 3 middagen/avonden 10-minuten gesprekjes en daarna mag ik lekker genieten van een weekje vakantie!!

24 opmerkingen:

  1. Goed bedacht deze kaart, leuk met de vakjes. Succes met je drukke week.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk bedacht zo met de vierkantjes Henriët.
    Succes met je 10 min. Gesprekken.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart met deze vierkantjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Henriët,
    Wat een mooie kaart heb je gemaakt. de kleuren zijn verrassend mooi bij elkaar. Heel erg leuk. Succes met je drukke week en volgende week lekker genieten. Ik heb het juist andersom, volgende week voorjaarsvakantie moet ik veel werken...want dan hebben meer collega's vrij gevraagd haha.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De afgronde hoekjes hebben het net dat beetje extra, wat een mooi effect is dat.
    Het is is super leuk, de uitvoering helemaal.
    Succes nog even deze week en daarna rust en helemaal niks om je voor te haasten.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Als ik naar het blog van Martina ga staat er, volgens mij bij nummer 23, geen naam, misschien is dat jouw linkje?

      Verwijderen
  6. wat een mooi kaartje met de leuke kleuren combinatie, leuk de afgeronde hoekjes
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. mooi effect de afgeronde hoekjes. leuke kaart geworden voor de jarige
    groetjes alma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke kaart, het idee ligt nog in mijn knutselbakje, zie je binnenkort

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaart, leuk met die afgeronde hoeken!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw!!! Dit ziet er echt onwijs leuk uit. Kei gaaf gemaakt!!!
    Beautiful card, really awesome!!!
    Grtjs
    Claudia
    Je kan mij nu ook vinden op You tube: https://www.youtube.com/channel/UCnlT4Rs1DfAZU_GLcM7Kx1g
    https://claudiaskaartjes.blogspot.com/
    http://creativesketchygirls.blogspot.be
    http://girlzrebelchallenge.blogspot.com
    https://girlzcreativecrafts.blogspot.com
    https://girlzcreativechristmaschallenge.blogspot.com/
    https://girlzmakesguyzcards.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh deze is ook super mooi!! Je staat alleen niet in Martina's lijst deze keer.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk idee met de vakjes....mooi kaartje Henriet!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een mooie kaart, goed bedacht die vierkanten.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie verjaardagskaart in de KKT-kleuren voor je buurvrouw.
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie kaart heb je gemaakt.
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Helemaal leuk deze kaart !!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuk dat stippenpapier en het zacht gele erbij. Vierkantjes op kaarten zijn altijd leuk en met de tekst en dergelijk maakt het ook heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Goed dat je liet weten dat je een kaartje hebt geplaatst, kom ik nog even bij je kijken 😊 mooie kaart voor het KKT! 🌺☕️

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heel leuk idee! Die ga ik onthouden voor de volgende keer! En weet je wat zo dom was? Ik had me ook vergeten aan te melden. Zo dom!
    Mijn kaart voor zaterdag is bijna klaar. Straks nog even de laatste hand aan leggen. Misschien wordt het wel een samenwoonkaart...dat weet ik nu nog niet. En jij hebt blijkbaar net zo veel zin in de vakantie als ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Goed dat je even liet weten dat je wel een kaartje hebt gemaakt in de kleuren van het Kleurenkaartenteam. Het is een heel MOOI verjaardagskaartje geworden.
    Liefs, Wilma 😀😀😀

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooi met deze vakjes en de zachte kleuren van KKT. Ik wens je alvast een fijne vakantie. 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Heel mooie kaart in de KKT kleurtjes, Henriët! Ik heb nauwelijks dp in lichtgeel, kwam ik achter. Dat wordt volgende maand nog wat...
    Sterkte met de drukte zo voor je vakantie.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hai, las je reactie op mijn kaart, en kom dus ook nog even bij jou kijken.
    Leuke kaart heb je gemaakt, leuk effect om maar twee hoekjes van elk vierkantje rond te knippen.
    Zo is trouwens vorige week mijn kaart voor 52 weeks to Christmas niet gelinkt.

    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen