donderdag 23 december 2021

52 weeks to Christmas: geïnspireerd door......

De komende dagen, weken, misschien wel maanden laat ik kerstkaarten zien die ik gelift heb van mede-blogsters. Mijn inspiratie en energie zijn tot het nulpunt gedaald maar om toch nog af en toe te knutselen heb ik me op het liften gestort.

Nu heb ik het volgende bedacht: ik ga niet van tevoren zeggen van wie ik de kaart heb gelift. Dat mogen jullie raden. Het zou natuurlijk helemaal leuk zijn als degene waarvan ik de kaart heb gelift het zelf ziet. In mijn volgende blogbericht laat ik zien welke kaart is heb gelift.

Vandaag liftkaart 1:


Voor deze kaart heb ik het lieve hertje van MD weer eens gebruikt. Dat was veel te lang geleden. De bomen komen uit China en de stempel is ook van MD. Onderaan de kaart heb ik vellum gebruikt als sneeuwrandje. Moeilijk om vast te plakken maar dat heb ik opgelost met heel dun dubbelzijdig plakband onder de buitenste boompjes.
Ik link deze kaart bij 52 weeks to Christmas.

Vanaf morgen genieten van 2 weken vakantie. Lekker met manlief en de jongens Kerst vieren. Vooral veel lezen, haken, spelletjes spelen, films kijken en een begin maken met de 80 geboortekaartjes die ik moet maken. En vooral niet denken aan school en een eventuele verlenging van de scholensluiting en online-onderwijs........

23 opmerkingen:

  1. wat een gaaf kaartje met het schattige kaartje leuk idee om een kaart te liften van een ander blog, ik heb wel zoiets in november geplaats maar dan met een hertjes stempel het idee met de bomen en zo komt wel overeen, maar ik zal het wel verkeerd hebben
    geniet lekker van je vakantie en gezellige dagen gewenst
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schattig kaartje met het lieve hertje! Geen idee van wie je de kaart hebt gelift. Merit en Annemarie hebben deze bomen geloof ik maar het kaartje komt me niet bekend voor!
    Goed idee trouwens om kaartjes te gaan liften!
    Geniet van je vakantie en fijne dagen, groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke gelifte kaart. Mooi met de blauwe achtergrond. Soms heb je even geen inspiratie. Handig om dan te liften. Dat die ik ook regelmatig hoor… ik denk dat we dat allemaal weleens doen. Geniet van je vakantie met je gezin. En laat je werk maar even voor wat het is…. Rust.. geniet van je naasten. Goede kerstdagen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een goede vondst als je inspiratieloos bent om kaartjes te liften ik ben benieuwd van wie? Heerlijk twee weken doen waar je zin in hebt Henriët, geniet maar van elkaar en ceep calm!
    Fijne kerstdagen en kerstgroetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. In principe is een sketch ook een lift maar toch anders, hihi, snap je het nog?
    Wat een schattig kaartje!
    Het hertje ligt zo lekker te genieten van zijn vakantie net als wat jij gaat doen!!
    Goed vooruitzicht, helemaal niks, alleen leuke dingen.
    Gelift van..... ik weet het niet. Sarah heeft diertjes dinsdag, het zou zomaar een kaartje van haar kunnen zijn. Of Annemarie en Merit, die maken ook van dit soort kaartjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een .en idee om de kerstkaarten te liften.
    Ook deze is weer super mooi.
    Geniet van je vakantie
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Scattig kaartje en een leukide, geniet van je vrije dagen niet denken aan wat nog komen gaat dat komt vanzelf genieten van het nu. Fijne kerstdagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kaart heb je met dat lieve hertje gemaakt Henriët en goed van je dat je toch wil blijven knutselen. Voor mij werkt dit ook altijd goed en vaak geef ik er toch een eigen draai aan. Logisch dat je toe bent aan vakantie want het is zeker door corona weer een zwaar jaar in het onderwijs etc.geweest. Fijne vakantie. Gezellig je weer te zien bij 52 WTC en vanuit hier hele fijne dagen gewenst.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een leuke kaart heb je gelift met het hertje. Een mooi uitgangspunt om toch aan de gang te blijven! Geniet van de vakantie en Fijne Kerstdagen!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een super idee als je het zelf even niet weet (gebeurd altijd wel een keer of wat in het jaar) gaaf kaartje heb je gelift.
    geniet van je vakantie.
    Gezellig dat je er vandaag weer bij bent.
    Fijne dagen toegewenst en een gezond 2022.
    Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige kaart is dit Henriet...heel erg leuk gedaan!
    Je maakt het wel spannend hoor....ben benieuwd van wie je gelift hebt!
    Groetjes en fijne (vrije) dagen
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuk idee om een kaart te liften en dan vooral niet te zeggen van wie de originele kaart is. Ik dacht dat ik deze wel eens bij Ellen gezien heb, maar ik kan het mis hebben. Jij hebt er in ieder geval nu een heel leuke, lieve kaart van gemaakt. Fijne vakantie, ik wil geloven dat je daar zeker aan toe bent, hopelijk kun je weer goed opladen voor de volgende periode.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een mooie kaart heb je gemaakt.Ik wens je fijne vakantie, ja momenteel is een baan in het onderwijs niet gemakkelijk. Mijn kleindochter is ook onderwijzeres, dus ik hoor nog wel eens wat. Lekker uitrusten en ik wens je fijne feestdagen.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke kaart! En een goed idee om bij te weinig inspiratie te liften. Er zijn zoveel leuke kaarten voorbij gekomen in het afgelopen jaar. Dank je wel voor jouw kaart! Hij lag gisteren bij mij in de bus.
    Groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke kaart en een leuk idee om te gaan liften zo blijf je wel lekker aan de knutsel
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Schattig met het hertje ! Fijne Kerstdagen ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuke liftkaart met het schattige hertje.. Heerlijk twee weken vakantie Henriet, dat zit er in de zorg nooit in, verkeerde beroep gekozen, ha ha...geniet er in ieder geval, en doe lekker dingen die je leuk vindt..Bedankt dat je mee doet bij 52WTC, en hele fijne feestdagen gewenst. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Lief liftkaartje met het hertje, Henriët. Ik heb geen idee van wie je hem gelift hebt.
    Fijn dat de vakantie begint, geniet er lekker van.
    Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC!
    Groetjes en fijne kerstdagen,
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat heb je een mooie lift gemaakt met het hertje, ben benieuwd van wie deze is.
    Geniet van de vakantie, doen wij ook.
    Fijne kerstdagen
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Haha, je maakt wel wat los met dat liften van jou kaart. Van mij niet want ik heb geen kerstkaarten gemaakt met het hertje dit jaar. Misschien Merit en Annemarie? Ik ben benieuwd hoor van wie die was. Hij is in ieder geval erg leuk.
    Geniet van het vooruitzicht van even niet zoveel moeten. Fijne Kerstdagen gewenst. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Heel leuke kaart is het! Ik denk dat Karien ooit zo'n kaartje gemaakt heeft. Ben heel benieuwd van wie je deze gelift hebt.
    En een heel fijne vakantie! Lekker bijkomen en dan maar afwachten hoe het verder gaat, maar eerst tijd voor jezelf en je gezin!
    Tot morgen! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Leuk! Tof dat je jezelf maar inspireren als de inspiratie wat minder is en een thema in je berichten werkt altijd goed, want zo motiveer je jezelf. Daphne dacht aan mij, maar toch niet ... Geniet van je verdiende 2 weken. Ook ik heb nog 70 geboortekaartjes op de planning staan voor mijn nichtje. 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Super schattig !
    Fijne dagen !
    groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen