woensdag 13 januari 2021

Vlinder

Vandaag heb ik mezelf weer een beetje uitgedaagd. Ik heb weer eens blind een papierblokje uit de kast gepakt en moest daarmee een kaartje maken met de sketch van Sketch Saturday.


Omdat op 1 van de stukjes dp vlinders staan besloot ik mijn oude vlinderstans van MD weer eens tevoorschijn te halen. Dit is volgens mij 1 van de oudste stansjes die ik heb. Ik combineerde de vlinder met een bloem (ook van MD) in twee kleuren en een fluffy touwtje. 

Het blijft bij een kort berichtje vandaag want er gebeurt weinig. En ik denk dat jullie ook niet steeds zitten te wachten op mijn opruim- en schoonmaakverhalen. 😂😂😂

Morgen ben ik er weer met een kerstkaart.

18 opmerkingen:

  1. Dat is een leuke uitdaging die je met je zelf aangaat Henriët, prachtig kaartje is het mooi kleurtjes en de vlinder prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind dat je uitdaging geslaagd is, je hebt een heel mooie, gezellige kaart gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En opdracht geslaagd, wat een leuke kaart is het geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is ook een leuke opdracht aan jezelf! EN je kaart is lekker fris. Ja die stans is een hel oudje! maar blijft toch mooi!
    mmm... die schoonmaak verhalen, tja, de een vindt het niet leuk en de ander wordt er misschien wel gemotiveerd van om zelf ook wat te doen. Ik heb gisteren in elk geval mijn ramen even kritisch bekeken....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geslaagde uitdaging Henriet! Mooi kaartje laat je zien. Succes met het schoonmaken & opruimen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk om jezelf zo uit te dagen, je uitdaging is zeker geslaagd! Mooi kaartje heb je gemaakt.

    Liefs, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke vrolijke kaart! Je kaartje hieronder vind ik super goed bedacht met dat schattige muisje in de golven!
    Ik ben alle kasten aan het opruimen, je moet toch iets als je niet kan winkelen of naar een verjaardag kan!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een mooi kaartje met de vlinder die is volgens mij ook heel oud leuk gecombineerd met het dp papier
    succes met opruimen en schoonmaken
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jij blijft jezelf lekker uitdagen! Je kaart is superleuk en fris geworden met dit papier! Ik denk dat die vlinder ook een van mijn eerste stansen zijn.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat doe je goed en het resultaat is mooi geworden!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk idee om gewoon een blokje te pakken en ermee aan de gang te gaan. Resultaat is erg geslaagd. Groetjes, Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je kaartje is heel mooi geworden en je papier met vlinders en daarop de grote vlinder is TOP !

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuk kaartje Henriet....mooie sketch!
    Groetjes en tot morgen met een kerstkaartje,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke kaart Henriët.
    Tot morgen.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Haha, ik schrijf ook net in mijn berichtje dat morgen oo mijn blog komt dat ik wat huishoudelijke klusjes heb gedaan, maar toen bedacht ik mij dat ik dat al eerder verteld heb. Toen dacht ik nog, "zitten mijn volgers daar nou wel steeds op te wachten op dit soort verhalen".
    Maar het inspireert ook hoor, als ik lees dat mensen aan het schoonmaken zijn denk ik al gauw "kan ik ook wel eens doen"😉.

    Je kaart is erg leuk. Wat een grappig idee om jezelf zo tot te dagen, door zomaar een boekje te pakken en dat te MOETEN gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ha wat een idee Henriët om zo maar met een willekeurig boekje designpapier een kaartje te maken, nou en ik moet zeggen het is je perfect gelukt...Heel mooi ook in deze aqua kleurtjes
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooie kaart!! En wat een idee!! Om zo blind een paperpad te pakken waarmee je het maken moet.
    Je kaartje voor de liftchallenge is super geworden. En ja het is toch fijn als die huishoudelijke klusjes weer af zijn. Ik ben tenminste blij dat schoonmaakster zijn niet mijn beroep is.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Love the piercing, delicate die cuts and soft colors. Thank you for joining the challenge at Sketch Saturday. -Dena J, DT

    BeantwoordenVerwijderen