zaterdag 16 januari 2021

Verjaardagskaart en excuses

Vandaag is Suzan jarig en zij heeft als het goed is deze kaart inmiddels ontvangen:


Ik maakte deze kaart met de sketch van Try Stampin' in Tuesday. Daar hebben ze een sketch met als optie het gebruik van stansjes.
En deze kaart doet natuurlijk mee op Facebook bij Creaties Suzan. Daar vraagt Suzan deze maand een verjaardagskaart. En daar hoort natuurlijk de kaart voor haar eigen verjaardag ook bij!

De excuses uit de titel van deze blogpost zijn voor Marjolein. In oktober won ik bij haar een pakketje met hele mooie papiertjes en een stans. En tot nu toe had ik daar nog steeds niks mee gemaakt. Niet uit onwil of omdat ik de papiertjes niet mooi vond (juist wel!!) maar ik was ze kwijt...... Toen ik de papiertjes kreeg bedacht ik me dat ik ze ergens neer moest leggen waar ze niet konden kreuken. En dat heb ik gedaan, En afgelopen woensdag kwam ik ze weer tegen. Schaam.....schaam.....schaam..... Sorry Marjolein. Maar nu zijn ze terecht en heb ik er een eerste kaart mee gemaakt voor het challengeblog waar jij designer bent. Vond ik een mooie goedmaker.

20 opmerkingen:

  1. Heel mooi kaartje. Goed dat het weer terecht is 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart schitterend papier, uiteindelijk is alles goedgekomen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke fleurige kaart, het is een mooie eenheid wat kleuren en motieven betreft.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi kaartje, doet al een beetje naar de lente proeven.
    Groetjes,
    Laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart heb je voor Suzan gemaakt. Zeker mooie papiertjes. Gelukkig dat je ze weer gevonden hebt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige verjaardagskaart voor Suzan!
    Erg leuk designpapier heb je gebruikt.
    Zo ben ik nu mijn opbergzakjes kwijt waar je je kaarten in bewaard als ze klaar zijn :( ben bang dat ik alles op zijn kop moet zetten. Ga ik zo mee beginnen.Gelukkig vond je het designpapier terug.
    Fijn weekend, liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke vrolijke verjaardagskaart! Ik ben ook vaak iets kwijt. Ik heb teveel spullen denk ik en die liggen verpreid door het hele huis omdat ik geen hobbykamer heb. Iets kwijt zijn komt me dus bekend voor! Gelukkig heb je het weer gevonden.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is toch nog goed gekomen met de verdwenen papiertjes Henriet.....en je hebt er een heel leuk kaartje mee gemaakt!
    Groetjes en tot gauw weer,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi kaartje, ik houd van deze kleurtjes. Haha, te goed opgeborgen, komt me bekend voor! En dan denken dat je dat echt wel onthoudt... Maar dan is het ook extra leuk als je het hebt gevonden! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Erg leuke kaart is het geworden.
    En dat te goed wegstoppen klinkt me heel bekend in de oren ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ah hartstikke leuk! Geeft niets joh, ben blij dat je ze weer gevonden hebt. Je hebt het papier mooi verwerkt met de sketch; lief dat je het papier meteen voor deze challenge hebt gebruikt.
    Groetjes! Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Great interpretation on our Try Stampin' on Tuesday sketch (and use of die cuts, too)! I'm sure Marjolein enjoyed her beautiful card! Thank you for sharing your card and talents once again with us at TSOT, Henriet!!! -Donna

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie verjaardagskaart heb je gemaakt en gelukkig heb je het papier weer gevonden, zou mij ook kunnen gebeuren
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. HA,ha dat komt mij bekend voor ik heb zulke acties ook .....soms denk ik wel eens doe niet zo onnozel ik heb het hier neergelegd maar ach gelukkig heb jij het weer terug gevonden en deze grappige kaart ermee gemaakt.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een leuke kaart met de terug gevonden spulletjes.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie verjaardagskaart heb je gemaakt,en iets niet weer kunnen vinden is hier ook herkenbaar hihi
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Goh, daar heb ik nou nooit last van😂😂😂 Ik ben al weken mesjes kwijt van mijn snijmachine. Ze liggen ergens maar wáár??
    Het kaartje is prachtig. Leuke sketch en mooi papier.
    Ik ga weer verder met zoeken...DOEI!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtig kaartje heb je met verloren gewaande papiertjes gemaakt Henriët...Gebeurt mij ook vaak hoor...afgelopen week een tijd op zoek geweest naar wiebeloogjes...Maar ook dat is goed gekomen...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Tsja, ik weet niet of het erger is, maar ik heb van Marjolein ook iets gekregen en nog niet gebruikt, maar ik weet precies waar het ligt! Dat ik het nog niet gebruikt heb komt doordat het zulk mooi papier is! Ik wil er even nog niet in knippen..en het is maritiem, dus niks voor de winter...
    Jouw kaartje is erg leuk! Mooi gecombineerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wow, this is gorgeous - love these pretty colors together! Great work with your dies - truly lovely! Thanks so much for playing at TSOT!

    BeantwoordenVerwijderen