donderdag 12 maart 2020

Marianne Design challenge 244

Na alle mooie baby- en kinderkaarten gaan we op het Marianne Design Challenge blog nu verder met de volgende challenge. Suzan heeft een mooie sketch gemaakt en wil daar graag zo veel mogelijk kaarten mee zien.
Voor mijn voorbeeld ben ik aan de slag gegaan met de nieuwe schildpadden:


Gebruikte materialen:
PB7055: Pretty papers blok Sweet Dreams
COL1480: Eline's schildpad
COL1465: Eline's koe (groen van de bloemetjes)
CR1501: punch die daisies
CR1499: flower jug (vlindertjes en hartje)
CS1028: mini labels

Doen jullie ook weer mee? Je kunt het thema van je kaart helemaal zelf bepalen zolang je de sketch maar duidelijk herkenbaar gebruikt en minimaal 3 producten van Marianne Design gebruikt.

11 opmerkingen:

  1. Vind hem supermooi Henriët! Wat zijn zijn die schildpadden toch leuk!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel lief dit kaartje met die mooie nieuwe sketch van MD Henriët...wat een super leuke schildpadjes erop
    en ik zag zojuist dat ik de 2e prijs heb gewonnen bij de vorige MD challenge...zooooo gaaf!!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, wat is je kaart gaaf geworden met die leuke schildpadjes.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Aaaaaaahw, wat een schatjes...
    Deze schildpadjes zijn echt to cute.
    Je kaartje is echt helemaal leuk!!!

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Aaaah...wat een super schattig kaartje is dit!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit is een heel schattig kaartje! Zo lief die schildpadden. Ik denk dat ik ze ga bestellen nu de AS niet doorgaat...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow wat een super leuk en schattig kaartje! Mooie kleuren!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die zijn zo leuk! Ik zie ze ook vaak voorbij komen op IG. Prachtige kaart! ❤

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een lief babykaartje Henriët, mooie uitwerking van de sketch,
    groetjes van Aniet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. super leuk kaart. die schildpadjes zijn zo schattig.
    groetjes alice

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat zijn ze leuk maar helaas krijg ik hem niet in elkaar

    Vriendelijke groet Hilda

    BeantwoordenVerwijderen