zaterdag 28 maart 2020

Hoi

Via kanjerpost kreeg ik een adres van een meisje dat komende week 11 jaar wordt. Voor haar maakte ik deze kaart met een lama:


Na het kaartje van gisteren lag het leuke papierblok van de Aldi nog op tafel en daar koos ik het dp voor deze kaart uit. Op de plek van de sterren in de sketch van Try Stampin' on Tuesday (ja alweer.....gisteren zag ik dat ze nog een challenge hadden lopen) plakte ik 3 letters: hoi.

Vandaag nog weer lekker weer. Zo maar even weer met de mannen op de fiets. Kunnen we meteen langs de brievenbus om dit kaartje op de post te doen.
Geniet van alles wat jullie gaan doen komend weekend. Dat zal voor velen of werken of dingen in en rond het huis zijn. Hier is de verveling in iedere geval nog niet toegeslagen. Nog genoeg te doen met elkaar!

16 opmerkingen:

  1. Kei leuk kaartje!!!
    wat een lekker vrolijk designpapier en een hele gave uitwerking van de sketch. De lama doet het heel goed op je kaartje.
    Vandaag ben ik aan het genieten van een vrije zaterdag, dus extra tijd voor een uitgebreide blogronde.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk en vrolijk kaartje is het zo geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou jaaaaa, ik maakte ook een kaart met deze sketch en ik deed ook "Hoi" ipv de sterren šŸ˜Š
    Erg leuk en heel lief, deze kaart.
    Veel plezier op de fiets, lekker sportief!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een vrolijk kaartje voor een goed doel! Leuk die lama! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterende lama op het mooie papier, hier zijn we allemaal even apart ons eigen ding aan het doen, De mannen hebben wel een grote wandeling gemaakt. Geniet van het fietsen.iefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Such a fun llama, Henriet! Love his Andean trimmings - perfect with that brilliant background! Thanks so much for playing at TSOT!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk kaartje met de lama Henriet....en je kaartje met de toekan is ook erg leuk!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele vrolijke kaart met de leuke lama, het is prima fietsweer, al is het wel een stuk kouder vandaag
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke kaart heb je gemaakt voor de jarige kanjer!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Vrolijk fris kaartje, heerlijke papiertjes van Aldi ik had ook 2 blokken gescoord.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel gaaf kaartje en papier bij Aldi? Dat heb ik niet gezien, maandag maar eens even gaan kijken....
    Ik verveel me echt nooit. Gelukkig maar. Dit weekend moet ik wel werken, maart dan weer een paar niet, dus dat is wel lekker.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je hoeft maandag niet naar de Aldi hoor. Dit lag afgelopen zomer al in de winkel. Toen hamsterde ik 4 verschillende blokken en die komen nu mooi van pas.

      Verwijderen
  12. Super leuk gedaan.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat mooi! Het papier past zo leuk bij de lama ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  14. What a fun birthday llama, Henriet! Love how you took the colors from the background and incorporated them into the llama's decorations. Thank you for sharing your happy card with us here at Try Stampin' on Tuesday!!! -Donna

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen