zondag 29 maart 2020

Hallo winter

De titel van deze blogpost past wel een beetje bij de temperatuur buiten vandaag. Wat een verschil met de afgelopen week! Maar het is nog steeds droog dus vanmiddag gewoon aan de wandel.
Maar deze blogpost heet natuurlijk ziet zo door het weer maar heeft alles te maken met mijn kaartje van vandaag:


Ik gebruikte de sketch van Sketch Saturday en een papierblokje van Marianne Design. De ijsbeer is van hetzelfde merk evenals het stempeltje. Op de sketch staan bloemetjes aangeven maar ik heb er sequins op geplakt zodat deze kaart ook mee kan doen bij Kerst-Mix.

Vanmiddag gaat manlief op bed want hij gaat weer de nachtdienst in. Nu niet zoals we gewend waren 2 nachten maar nu wel 5 nachten achter elkaar. Door de omstandigheden zijn ze terug gegaan van een 5-ploegenrooster naar 3 ploegen. Zal wel weer even wennen zijn maar we beseffen ons dat het altijd beter is dan helemaal geen werk meer te hebben.

Fijne zondag en blijf gezond!

20 opmerkingen:

  1. Een lieve kaart in die zachte kleurtjes Henriët en die beer blijft een dotje vind ik.
    De wind loeit hier echt om het huis en er is wel meer bewolking dan gisteren. Ik heb mijn frisse neus al gehaald toen ik mijn moeder ging verzorgen ;)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart met de ijsbeer Henriet.
    Wij hebben gisteren al een flinke wandeling gemaakt omdat het weer vandaag toch anders is bij ons.
    Groetjes en een fijne zondag,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke winterse kaart met deze lieve ijsbeer!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou wij zitten wel steeds op 1 lijn.
    Ook ik maakte gisteren een kaart met deze sketch!
    Maar geen winter kaart hoor.
    Lief kaartje.
    Mooi papier en de glittertjes maken het wat chiquer.
    Sterkte met de 3 ploegen van je man, ik zeg het al steeds, zo draagt iedereen zijn steentje bij daar waar hij/zij kan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een mooie kaart met deze sketch! Daar ga ik me vanmiddag eens over buigen! Leuk die ijsbeer met zijn dikke das om! Heeft ie inderdaad wel nodig met die wind buiten! Hou het gezond en groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie winterse kaart heb je gemaakt Henriet. Ja we houden nog rare tijden. Inderdaad mag je blij zijn dat je nog werk hebt.... veel sterkte daar. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik zeg dag winter...maar je kaartje is erg mooi.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een errug leuke kaart met die beer erop, die moet ik ook nog ergens hebben liggen ;o)
    Leuk idee om zijn das ook van het design papier te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo leuk je kaart lieve ijsbeer. Fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Die ijsbeer blijft geweldig hé! Hele mooie kaart! ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gaaf winters kaartje met die ijsbeer erop. Zal wel wennen zijn voor je man 5 nachten achter elkaar werken. Sterkte voor hem (en voor jou)!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke winterse kaart heb je gemaakt met de ijsbeer, wat een leuke sjaal heeft hij om. Het zal voor jou en je man wel even wennen zijn, zoveel nachten na elkaar, maar gelukkig kan hij nog naar zijn werk gaan. Fijne avind!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig kerstkaartje met deze nieuwe sketch gemaakt Henriët
    heel mooi met die ijsbeer erop...KNAP gedaan...
    groetjes en hou je gezond...
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke winter kaart heb je gemaakt.
    Het weer is er wel voor, erg koud buiten.
    Leuk de sketch verwerkt.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel leuk kaartje Henriet! De ijsbeer heb ik niet, maar hij blijft gaaf.
    Dat zal inderdaad even wennen zijn. Is hij na die 5 nachten dan ook langer vrij? Dat is dan misschien wel lekker. Maar voor jou best een omschakeling, al de dagen dat hij overdag moet slapen...

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuk kaartje, het ijsbeertje staat nog op mijn verlanglijstje. Ik heb zaterdag een heerlijke wandeling van 2,5 uur met man en kids gemaakt in de polder. En kwamen bijna niemand tegen. Heerlijk dwars door de weilanden. Gisteren was het inderdaad flink koud en zijn wij thuis gebleven.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuke kaart Henriët! Gezellig dat je meedoet met Kerst-Mix :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuke kaart Henriët ;)
    Leuk dat je meedoet bij Kerst Mix deze week!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen