dinsdag 3 maart 2020

Baby

Vandaag was ik vroeg uit de veren. Als manlief na een nachtdienst boven komt word ik wakker en sta ik op. En dan zit ik rond 8 uur beneden. Begonnen met een ontbijtje en de krant en daarna mocht ik van mezelf aan de knutsel.
Ik koos de sketch van Cheerful Sketches en gebruikte mijn nieuwe stans van de baby van MD (COL1479):


De papiertjes komen uit een iets ouder blok van MD (PB7055) en verder gebruikte ik de ballon van de olifant (COL1384), de fles en de letters (COL1421) en de hartjes, bloemetjes en vlinder horen bij de bloemenvaas (CR1499). En in plaats van de speld die bij de babystans zit gebruikte ik een echte roze speld (JU0942).

Wat is het leuk om al die verschillende spulletjes te combineren en dan zo een uniek kaartje te maken. Ik kan daar zo van genieten!

Ik laat deze kaart ook mee doen bij Dutch Card Lovers. Daar willen ze een geboortekaartje zien. Bij 2 Sisters on the blog willen ze stippen en/of strepen op je kaart zien. Die zitten er bij mij alle twee op dus kan ik daar ook meedoen. En ik wil jullie met deze kaart herinneren aan onze challenge op het Marianne Design Challenge blog waar we een baby- of kinderkaart willen zien met minimaal 3 producten van MD.

Nu opruimen en dan straks richting Assen om de trein naar Rotterdam te nemen. Het is weer opleidingsdag voor mij. Drukke week.....gisteren al studiedag op school, vandaag opleiding, woensdag, donderdag en vrijdag werken, vrijdagavond vieren we de verjaardag van manlief en zaterdagavond concert met de muziekvereniging. Zondag wordt denk ik een dagje niksdoen voor mij.

25 opmerkingen:

  1. Wat een lief babykaartje Henriet.
    Een fijne doe week!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een superlief babykaartje! De baby's stijgen nu nog meer op mijn verlanglijstje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ach overal zie ik de lieve baby's! Jouw kaartje is heel leuk geworden met de ballonnen. Ook leuk dat je een echt veiligheidsspeldje hebt gebruikt. 😍
    Mijn pakketje met o.a de baby en schildpadjes is net binnen gekomen. Ik hoop er morgen mee aan de slag te gaan.
    Fijne dag nog! Groetjes Marinda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ach deze is ook al zo lief ook heel leuk papier gebruikt.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schattig kaartje Henriët.
    Hartstikke leuk dat je meedoet met onze challenge bij Cheerful Sketches.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, wat een lief kaartje, met al die leuke materialen. Fijne drukke week!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nou wat een toeval hè, allebei een meisjes baby op de blog vandaag. En dan ook hetzelfde in elkaar gezet met luier en duimpje in haar mond! Jou kaartje is ook echt een schatje geworden, heel leuk gemaakt! Succes met de drukke week.

    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schattig babykaartje heb je gemaakt. Nou jij hebt een drukke week voor de boeg, succes!
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Handig om zoveel challenges met elkaar te combineren.
    Heel schattig!
    Dank je wel voor je deelname deze maand.
    Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  10. lief kaartje Henriët, leuke papiertjes bij elkaar

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een allerliefst gemaakte babykaart Henriėt. Leuk papier gecombineerd en die baby is een dotje. Dat is inderdaad een hele drukke week, sterkte ;)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je schreef het al op mijn blog, maar je hebt gelijk, dit kaartje heeft dezelfde sketch als mijn kaartje, maar dat is dan ook de enige overeenkomst....
    Wat een lief kaartje!
    En inderdaad leuk om veel spullen te combineren en dan toch op het laatst een kaart te hebben die helemaal klopt.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel lief dit baby girl kaartje Henriët...en je hebt de sketch prachtig uitgewerkt
    Bedankt voor je deelname
    groetjes Rosina
    DT Cheerful Sketches

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een lieve kaart! dankjewel voor je deelname bij Cheerful sketches! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Schattig en lief kaartje! Fijn dat je meedoet met DCL!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een heel lief babykaartje, ik vind die duimende baby zo leuk!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een ontzettend lief babykaartje!
    Bedankt voor het meedoen bij Cheerful Sketches.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een schattige babykaart.
    Leuk dat je weer meedoet bij 2Sistersontheblog, dankjewel
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een mooi geboortekaartje!
    Super leuk met al die die-cuts.
    Bedankt voor het meedoen met DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een snoezig babykaartje in al die zachte rozetintjes! Bedankt voor het meedoen met DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Zo schattig! En heerlijke kleuren ;-) ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  22. hele mooie kaart
    bedankt voor het meedoen aan deze challenge
    groetjes jolanda bongers
    dt cheerful sketches

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Een heel lief baby-kaartje, mooi gedaan! Dankjewel voor het meedoet bij DCL! Creatieve groetjes, Yvonne (www.thecreativeteacup.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Een heel erg lief geboortekaartje fijn dat je meedoet bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. We bieden leningen aan alle individuen die projecten hebben maar financiering nodig hebben voor de oprichting. Onze aanbiedingen zijn van een bedrag van 3.000 EUR tot 10.000.000 EUR
    -------------------------------------
    * Financieel
    * Hypotheeklening
    * Investeringslening
    * Autolening
    * Consolidatieschuld.
    * Kredietlijn
    * Tweede hypotheek
    * Terugkoop van krediet
    * Persoonlijke lening

    Contacteer ons:
    E-mail: Axabanquebelge@outlook.fr
    Whatsapp-nummer: +33780725269
    Web Site:Www.axabanque.fr

    BeantwoordenVerwijderen