dinsdag 14 januari 2020

Van harte

Een oud collega van mij deed weer een bestelling voor verjaardagskaarten. Ze vroeg of ik er deze keer 10 kon maken en dan het liefst allemaal met diertjes van Marianne Design.
Dat gaat geen probleem worden want die heb ik genoeg.
De eerste maakte ik met de sketch van Sunday Stamps ( al heb ik misschien wat weinig ruimte boven aan de kaart.....)


Het papier komt uit een oud blokje van de Action. Eerst grijs met zwarte driehoekjes als basis en daarop 3 banners. Daar bovenop een grijze cirkel met 6 boompjes en de uil. Tenslotte de zwarte tekst en het touwtje.

Gisteren was alles oke bij de tandarts. Over een half jaar terug komen voor de volgende controle. Het oppassen was een makkie. Mijn oudste nichtje gaat sinds vorige week naar de basisschool dus hoefde ik alleen op de jongste van anderhalf te passen. Wat een heerlijke meid!
Vandaag zit ik voor de tweede dag op rij in het lawaai. Onze buurman had tussen zijn tuin en de parkeerplaats naast ons rijtje een mooie, brede bomenwal. Die wordt op dit moment helemaal omgezaagd en de takken worden versnipperd in zo'n versnipperaar. Dat ding maakt een hoop lawaai. En manlief probeert te slapen na de nachtdienst......


11 opmerkingen:

  1. Jouw collega boft maar, met jouw verjaardagskaarten! Zoveel leuker dan kopen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze is in ieder geval al heel erg leuk. Het moeilijkste zal nog zijn welke van die leuke diertjes je nog meer gaat gebruiken.
    Hopelijk keert de rust snel terug.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze kaart is echt een leukerd. Ik hou wel van de kleurencombinatie. En natuurlijk staat het uiltje mooi in de spotlight.
    Ik hoop dat je man nog een paar uurtjes slaap kan pakken.
    Op dit moment zit ik midden in de renovatie van mijn badkamer, maar we hebben de buren wel netjes ingelicht.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een lief kaartje en wat leuk dat je bestellingen krijgt voor meer kaartjes! Altijd leuk om "verplicht"te knutselen! Succes met de herrie, niet leuk als je daar de hele dag in zit! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk dat je collega zelfgemaakte kaartjes wil voor verjaardagen. En als je dan zulke leuke kaartjes krijgt is dat natuurlijk super! Echt heel leuk gemaakt met het lieve uiltje. Hopelijk heeft je man nog een beetje kunnen slapen, dat is niet fijn als je uit je nachtdienst komt..

    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaart met de uil, leuke opdracht om 10 kaarten te maken met de diertjes. Lastig om te slapen als er buiten zoveel herrie is,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kleur combinatie, hier hou ik van.
    De banners zijn altijd leuk.
    Het uiltje is een schatje zeg.
    Zulke bestellingen zijn toch altijd goed!!
    Balen van het lawaai, op het laatste kun je het niet meer negeren hè, dan word je er bijna gek van.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk zo'n opdracht! En je kaartjes is superleuk!
    Ik moest vanmiddag naar de mondhygiënist, ook alles prima. Ben ik er weer even van af! Wat kan dat vervelend zijn als je lawaai hoort in de buurt. Meestal is het in de winter wat minder lawaaiig, maar in de zomer hoor je vaak grasmaaiers ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. So pretty - great take on our sketch! Love your papers and dies - those trees are adorable with your owl! Thanks so much for playing at Sunday Stamps!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Very Lovely Owl and love the sentiment Dies too
    cute card
    So happy you joining with us at Sunday Stamps Challenge
    Big hugs
    Monika (DT)

    BeantwoordenVerwijderen