zaterdag 25 januari 2020

Gefeliciteerd

Vandaag de laatste van de 10 kaarten voor de bestelling van mijn oud collega gemaakt. Deze keer met de nieuwe zwaan van Marianne Design. Wat is ie lief he? Die mocht ik van mezelf bestellen als kadootje. Zomaar! Af en toe moet je jezelf eens lekker verwennen toch?


Ik gebruikte voor deze kaart de sketch van Tuesday Morning Sketches. Ik heb hem een kwartslag naar links gedraaid. Ik koos papiertjes uit 2 verschillende blokjes van MD en combineerde dat met lichtblauw. De stempel is van CarlijnDesign.

De rit naar Rotterdam dinsdag viel me alles mee. Voor iemand die bijna nooit lange ritten rijdt en al helemaal niet naar zo'n drukke stad als Rotterdam was het wel een dingetje maar het verliep zonder problemen. Daarna heerlijk geslapen in Zeist. Wel luxe hoor zo'n hotelovernachting op een gewone doordeweekse dag. De praktijkdag was leuk woensdag. Ik mocht een les geven aan een groep 4 van 32 leerlingen. Dat is wel even iets anders dan mijn groep van 12 leerlingen maar ook dit ging goed. En als klap op de vuurpijl won Donar met 32 punten verschil van Rotterdam in de kwart finale van de beker.
En nu een lekker rustig weekend met veel knutseltijd. Heerlijk!

16 opmerkingen:

  1. Oh, wat een superleuke kaart met die nieuwe zwaan! Geniet van je vrije weekend!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk om te zien hoe jij hetzelfde papiertje en zwaan hebt gebruikt en het toch een hele andere kaart is geworden. Ik vind hem heel mooi. Ik ben benieuwd naar wat je nog meer gaat maken van t weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel gaaf deze zwaan en soms verdien je wat van jezelf. Heerlijk als het kan. Je kaart is ook een beauty.
    Geniet lekker van je weekend na deze drukke week. Hopelijk heb je een boel inspiratie!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtuge kaart met deze leuke zwaan en kleine erbij... soms mag je jezelf weleens verwennen toch met een mooie mal... en na zo'n drukke week... lekker aan de hobby. Een fijn weekend nog. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gosh I love your die cuts, this turned out soooo nice! Thanks so much for creating with us this week at Tuesday Morning Sketches!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Your card is beautiful with that gorgeous swan die cut. Thanks for joining in the Tuesday Morning Sketches, Lisa Lynn DT.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een schattig kaartje is het geworden vind ik ook hoor dat je jezelf af en toe moet verwennen het zwaantje staat inmiddels ook op mijn lijstje
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kaart met de nieuwe zwaan, echt heel lief met het kleintje,
    Fijne zondag,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi Henriet,
    groetjes van Aniet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super leuk en die zwaan is TOP!
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow wat en leuk zwanenkaartje!! Mooi met die kleurtjes erbij. Fijn dat je die drukke week achter de rug hebt en dat het meeviel.
    Fijne dag nog !!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  12. This is a really sweet card! It's great when we love our own cards!
    Thanks for playing along with us at Tuesday Morning Sketches!
    Debbie ~ TMS DT
    Debbie's Dash of This and That

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh,wat mooi die zwaan met haar kleintje! Hele mooie kaart!
    Hopelijk heb je een rustig weekendje gehad :-) ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ach.....wat een lieve kaart is dit Henriet!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dit is echt een hele mooie zwaan. Op een heel mooi kaartje. En inderdaad moet je je af en toe even verwennen. Helemaal na zo'n hectische week.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Doe je goed, je hebt helemaal gelijk, soms mag je jezelf best even verwennen met een mooi kadootje.
    Mooi om de sketch te draaien, geeft een leuk effect over de zwaan, net of ze in het water zwemt.
    Ik heb ook een kaart gemaakt met deze sketch..... vergeet ik hem te plaatsen en nu ben ik te laat, haha, dom hè.

    BeantwoordenVerwijderen