donderdag 16 januari 2020

Marianne Design Challenge 240

En na 2 weken zwart/wit kaarten gaan we nu verder met challenge 240. Jolanda koos deze keer het onderwerp: ze wil graag uilen zien op je kaart.
Ik maakte er dit van:

 Ik combineerde het letterbord met de Jij stans en samen met een uil en een cadeautje vormt het een mooie verjaardagskaart.

Gebruikte materialen:
PK9164: Pretty Papers Bloc Winter dys
DF3454: letterbord
KJ1726: Karin's JIJ
COL1475: Eline's uil
COL1439: Eline's kerstversiering (cadeautje)

Jullie leuke uilenkaarten kunnen jullie laten zien op het Marianne Design Challenge Blog. Ik hoop heel veel uiltjes langs te zien komen.

8 opmerkingen:

  1. Je hebt een hele mooie uilenkaart gemaakt!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat past het gestreepte papier goed bij de kleur van de uil.
    Wat een gezellige verjaardag kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart. Mooi met het letterboard erbij. De uil past erg mooi en het pakje is een mooi detail. groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, ik vind je kaart superleuk met de JIJ stans, letterbord en het uiltje!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg mooie voorbeeldkaart voor de challenge! Ik ga op zoek naar en uiltje. Heb er één in elk geval, maar misschien ook nog wel op een plaatje...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart met het schattige uiltje!
    Fijn weekend, liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Erg leuk Henriët, wat is "JIJ" toch een leuke mal met zoveel mogelijkheden,
    groetjes van Aniet

    BeantwoordenVerwijderen