donderdag 2 april 2020

52 weeks to Christmas week 14

Voor de wekelijkse challenge bij 52 weeks to Christmas en hun maand challenge van maart maakte ik deze kaart n.a.v. de sketch:


Op een witte, vierkante basiskaart een wit vierkant die ik eerst bewerkte met een embossingfolder. Daarop dp uit een blok van de Action (kijk Daphne, ik gebruikte het papier nu wel op de goede manier ;-) ) en daarop de eekhoorn die klaar is voor een potje sneeuwballen vechten. Nog 3 zilveren sterren en een wit fluffy draadje toegevoegd. Toen ik de kaart klaar had en aan jongste zoon liet zien dacht ik eerst dat ik het verkeerd had gedaan. Ik heb de hoekjes van het dp en de matlaag daaronder niet afgerond terwijl dat op de sketch wel zo is. Maar gelukkig zag ik bij de voorbeeldkaarten ook een aantal zonder afgeronde hoeken dus kan de kaart toch meedoen.

We worden ondertussen erg bedreven in online vergaderen, online studeren en bellen, bellen en nog eens bellen. Iedere donderdag hebben we met ons team een online vergadering en we merken dat we er steeds handiger in worden. Dinsdag moest ik eigenlijk naar Rotterdam voor mijn opleiding. Dat hebben we in verkorte vorm nu ook online gedaan. En met mijn duo hang ik uren aan de telefoon (ben zo blij dat het handsfree kan) om te overleggen over onze klas. We gaan het bijna normaal vinden zo......

27 opmerkingen:

  1. Een heel lief kaartje met mooie kleurtjes.
    Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat een super mooie kaart! Oei, die afgeronde hoekjes heb ik ook over het hoofd gezien... Maar het mag zo wel inderdaad, haha!
    Wij doen ook online vergaderingen via zoom (videoconference) en ik mail heeeeel veel met de ouders en stuur opdrachtjes door. De ouders mailen terug met foto's en filmpjes, heel erg leuk! Ik heb gisteren ook voor de eerste keer een verhaaltje voorgelezen voor de camera. Dat ga ik vandaag of morgen doorsturen, dat is wel spannend! ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey, leuk dat jij ook de eekhoorn hebt gebruikt voor de sketch! Tof, mooi winters kaartje is het geworden.
    Ja, dat online lesgeven begint iets of wat te wennen, maar wat mis ik de leerlingen, mijn collega's en vooral mijn praktijkvak!!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuke kaart!
    Gelukkig dat we alle techniek nog tot onze beschikking hebben zoals het beeld bellen. Zo houden we nog iets contact met elkaar!!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super leuke kaart heb je met de sketch gemaakt.
    Fijn dat je er al wat meer bedreven in wordt. Vind het zelf nog steeds een heel gedoe, maar alles went uiteindelijk. En da´s maar goed ook, want het zal nog wel even duren voor we weer met de groep op locatie kunnen werken!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een hele leuke lekkere frisse kaart heb je gemaakt met de sketch.
    Gezellig dat je meedoet aan de maandelijkse uitdaging bij 52WTC.
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi en lief kaartje met de schets!
    Mijn man zit ook al de hele dag te telefoneren.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk deze overwegend witte versie van de sketch, de eekhoorn staat zo mooi in de spotlight.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schattige kaart, zo lief met dat eekhoorntje ! Ja, goed dat er Internet enz... bestaat, zodat we toch nog contact kunnen houden hé ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een super leuke kaart Henriet!
    Wat zouden we moeten zonder de techniek he?
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een mooi kaartje met de schattige eekhoorn hij staat helemaal in de spotlights
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat heb je met de sketch een leuke kerstkaart gemaakt, leuk detail het fluffy draadje.. Ja, hier gaat het ook steeds handiger met overleggen en video overleg, volgende week beginnen hier de school-examens,op school!
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hele leuke kaart.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie kaart, Henriët. Leuk dat eekhoorntje, tegen die frisse blauwe achtergrond.
    En gek he, hoe de dingen toch ook weer wennen in deze situatie. Valt mij ook op.
    Leuk dat je meedoet met onze sketch-challenge bij 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een lieve eekhoorn kijkt mij aan vanaf je leuke kerstkaart volgens de sketch Heriët. Mooi die blauwe achtergrond.
    Fijn dat het allemaal goed verloopt met overleggen etc. maar van mij mag het snel geschiedenis zijn...pfff :(
    Dank je wel voor je bijdrage aan 52 weeks To Christmas.
    Lieve groetjes Miranda (dt-52 WTC)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een leuk kaartje en de details zijn prima hoor! Ik vind het een lief kaartje met het eekhoorntje en deze kleuren. Fijn dat je meedoet met de uitdaging van 52 WTC. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een mooie kaart met eekhoorn en sketch , past precies bij
    onze challenge , dankjewel voor je bijdrage en tot de volgende X
    Liefs en groetjes van Epie DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Je kerstkaartje is super leuk voor deze challenge Henriët..leuk die eekhoorn erop...
    en het is natuurlijk allemaal wennen met dat online lesgeven...maar niet verkeerd hoor...
    Onze kleinkids gaan er heel goed mee om...Het is een hele onwerkelijke tijd ..en waar is het einde...pffft.. hou je gezond hè
    Bedankt voor je deelname
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik vind hem geweldig !
    Groeten Ineke
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wow , dit is super mooie kaart met de eekhoorn.
    De fluffy draad is mooi op je kaartje top, gedaan.
    Ik had de hoeken ook niet af gerond ,vergeten.
    Even gekeken bij de voorbeelden en zag er meer, gelukkig.
    Het is zeker allemaal wennen, alles online regelen en les geven.
    Succes met alles.
    Blijf gezond.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtige kaart heb je gemaakt Henriet met de sketch!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hij is leuk! Grappig gedaan met de sneeuwbal in zijn hand. Groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Oh wat een gaaf kaartje is het met de eekhoorn! Enig! En ik heb er eigenlijk niet eens op gelet die afgeronde hoekjes. Ik heb het toevallig zo gedaan.
    Ja, ik hoor het ook van Peter dat het thuiswerken begint te wennen.. de digitale skills vliegen met sprongen vooruit...

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Haha, ik zag je reactie op mijn blog en dacht, ik ga meteen even kijken.
    Ja!! Ik zie het, leuk hoor😂😂.
    Om eerlijk te zijn vind ik het dp als pijlen nog steeds het leukste, whahahaaa.
    Grappig toch!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een schattige leuke kerstkaart.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een leuk schattig kaartje heb je volgens de schets gemaakt, het eekhoorntje is zo leuk! Bedankt voor het mee doen bij 52 WTC. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een schattige kerstkaart heb je gemaakt Henriet. Mooi met de blauw groene kleur achter het eekhoorntje. Fijn dat het online gebeuren je steeds beter af gaat. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen